vakanties Nevada

Reviews over accommodaties in Nevada

Fantastisch !

Els v.d.B.,
    1-12-2018

Een super goed hotel met een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding.

Een fantastische ligging in het midden van "de Strip".

Heerlijk ontbijt.

Las Vegas is zowiezo leuk in december ....overal kerstversiering....echt super mooi, soms wat over de top maar dat hoort er wel bij.

Spectaculair

Willie Dijksterhuis,
    28-11-2018

Prachtig hotel. Veel faciliteiten. Voor elk wat wils. Schoon. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Ligt aan de Strip. Veel mooie bezienswaardigheden met thema's. Goed openbaar vervoer.

geweldig

meike,
    18-11-2018

Beoordeling Mandelay Bay –

Las Vegas, Verenigde Staten

Datum verblijf: augustus 2017

Samenvatting: filmster-waardig maar pas op voor de verborgen kosten

Inleiding:

We reisden als gezin met vader en drie kinderen door Amerika in de zomer van 2017. Tijdens onze reis hebben we drie nachten in het Mandalay Bay in Las Vegas verbleven. We maakten tijdens ons verblijf gebruik van taxi/Uber. Na een hele goede ervaring die mijn ouders en broer hier hebben gehad, wilden wij nu met z’n vieren nog eens dit hotel beleven. De verwachtingen waren vooraf torenhoog, maar zijn zeker waar gemaakt! Helaas is dit hotel vlak na ons verblijf bekend geworden door het schietdrama waarbij de schutter vanuit dit hotel schoot.

Beoordeling van het verblijf

Het boeken: Toen we het hotel via internet gingen boeken zag het er schitterend en luxe uit op de foto’s. Er waren heel veel foto’s. De prijs viel best wel mee voor z’n hotel. In Nederland zou je voor een g

Spectaculair

Gwen Oude luttikhuis,
    7-11-2018

Onwijs gave vakantie bestemming in het spannende en miraculeuze Las Vegas! Ik heb onwijs genoten van het hotel en alles wat het hotel en deze geweldige stad te bieden heeft! Na route 66 te hebben gereden heerlijk 4 dagen in dit spectaculaire hotel ontspannen en genoten! Shows bekeken en natuurlijk een gokje gewaagd in de vele casino’s, cocktails aan het zwembad lekker relaxen in de heerlijke nevada zon!

Top locatie

Manon,
    4-11-2018

Mooie ruime kamers . En wat een top locatie midden op de strip. De rij om in te checken was vrij lang. Ook erg leuk de flamingos die in de tuin lopen .