• Type accommodatie

vakanties Nevada

Reviews over accommodaties in Nevada

VegasFan
    30-6-2018

Uitstekend. Simpelweg het allerbeste hotel aan de Strip en daarmee per definitie wereldtop

Prima

VegasFan
    30-6-2018

Dit motel is een zeer redelijk alternatief voor de peperdure Stripresorts. Het ligt mega-centraal en is alleszins goedkoop. Tuurlijk het is een motel en de vloer is zo smerig dat je er niet met blote voeten wilt lopen, maar de bedden zijn schoon, de airco doet het en er is een douche. wat heb je meer nodig?

Ideaal

corinaotter
    7-9-2016

Goede campground, aan de strip. Je loopt zo door het hotel de Strip op. Het hotel is erg leuk voor kinderen met zijn circusoptredens en echt kindercasino. Wij waren in de winter, dus zwembad was dicht, maar ziet er prima uit. Zelfs een winkeltje op de campground aanwezig.

Nevada scoort een 6,7 uit 10, op basis van 497 reviews