Sorteren

vakanties Nevada

Reviews over accommodaties in Nevada

Adna
    1-5-2018

Super gaaf en groot hotel. Het hotel ligt iets verder van de strip maar perfect te doen! Heel groot en luxe! Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Wij hadden een kamer met uitzicht op de woestijn! Adembenemend. Kortom

Echt een aanrader!

Aanrader

Kevin
    30-4-2018

Heel relaxt hotel. Mooie ruime kamers.

Let wel op dat het aan de zijkant van de strip ligt en de strip is erg lang! Zwembad ook prima met een dj.

Ideaal

corinaotter
    7-9-2016
    Goede campground, aan de strip. Je loopt zo door het hotel de Strip op. Het hotel is erg leuk voor kinderen met zijn circusoptredens en echt kindercasino. Wij waren in de winter, dus zwembad was dicht, maar ziet er prima uit. Zelfs een winkeltje op de campground aanwezig.
Nevada scoort een 6,7 uit 10, op basis van 496 reviews