• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in New Jersey

Goed hotel

Martine
    16-12-2016

Voor de prijs die je betaalt is het een goed hotel! Het is onlangs gerenoveerd en de kamers zijn prima. Heerlijk bed en genoeg ruimte in de kamer. Tegenover het hotel liggen een aantal restaurantjes waar je lekker kunt eten. Ook is er een prima verbinding met NYC. Binnen een half uur sta je midden in het centrum. 's Ochtends en 's avonds is de bushalte vlak naast het hotel. In de tijd ertussen moet je ongeveer tien minuten lopen naar een andere bushalte. Het enige puntje wat wellicht een nadeel kan zijn is dat er een doorgaande weg aan één kant van het hotel langsloopt en dat de vrachtwagenchauffeurs 's morgens vroeg van de parkeerplaats bij het hotel wegrijden. Maar wij hebben dit niet als overlast ervaren. Verder heb ik op een andere beoordelingssite gelezen dat mensen zich niet veilig voelden in de buurt waar het hotel ligt. Ik vind dat echt onzin. Ik heb geen moment gehad dat ik mij onprettig voelde. Het is een prima buurt met restaurants, bedrijven en woonhuizen.

Beste uitzicht ooit!

Esther
    28-5-2016

Verbinding met PATH naar Manhattan verliep niet altijd even soepel, maar de rust en het uitzicht is fenomenaal!

Het eettentje voor de locals/forenzen is super, heerlijk ontbijt/lunch. Verderop in de straat meerdere restaurants incl Five Guys. De skyline is adembenemend en verveelt geen moment. Vanuit familiekamer keken we ook nog eens uit op Empire State Building, elke avond een andere kleur! Geweldige week gehad!