Tenerife

All-inclusive Tenerife

Een all-inclusive vakantie in Tenerife is niet alleen voor de zomer maanden. Heel het jaar door kun je genieten van de zon, de vulkaan El Teide beklimmen, hiken door de bergen en zonnen op een lavastrand. Tenerife is een vakantiebestemming waar je zon, zee en strand combineert met avontuur en natuur. Wil je lekker eten en nergens aan hoeven denken? Dan is een all-inclusive vakantie naar Tenerife een goed idee. Er zijn genoeg accommodaties op dit eiland waar je hiervan kunt genieten. Kies je voor een accommodatie aan zee? Of wil je juist graag een accommodatie met een rustige ligging? Wij zetten de populairste all-inclusive bestemmingen op Tenerife voor je op een rij.

Populaire all-inclusive accommodaties op Tenerife

Wanneer je kiest voor een all-inclusive vakantie op Tenerife kun je vakantie vieren in verschillende populaire accommodaties. Hotel Iberostar Selection Anthelia is een vijf sterren hotel dat direct aan de kust van Costa Adeje ligt. Voor een lekker hapje en drankje zit je hier goed. Bij het ontbijt persen ze een glaasje verse jus d’orange voor je waar je bij staat. Reviewer Nynke schrijft nog: ‘Bij verblijf op all inclusive basis kun je bij het eten je favoriete fles wijn bestellen.’

Wel op all-inclusive vakantie naar Tenerife, maar hoef je niet naar een vijf sterren hotel? Er zijn ook genoeg populaire hotels met minder sterren die door jullie erg goed beoordeeld worden. In hartje Playa de las Américas vind je Park Club Europa. Uniek is dat dit hotel een Mexicaans thema heeft en daarom super kleurrijk is. Zonnen doe je hier in een ruime en exotische tuin. Volgens vakantiegangers merk je daarom niet dat het hotel in het centrum van een toeristische badplaats ligt.

Met kinderen op all-inclusive vakantie naar Tenerife? Hotel H10 Las Palmeras is een echt familiehotel. Zo vond ook Marleen: ‘De kidsclub is erg leuk voor de kleintjes en er was elke avond een mini-disco waar ons meisje erg van heeft genoten!’ Jullie vinden het bovendien een groot pluspunt dat het personeel bij de receptie Nederlands spreekt. Vriendelijk zijn ze ook en bij aankomst word je verwelkomd met een glaasje cava.

Verblijf je liever in een appartement dan in een hotel, maar wil je toch all-inclusive op Tenerife verblijven? Dat kan! In Los Cristianos ligt Appartement PrimeSelect Los Alisios. Hier ben je aan het juiste adres wanneer je tijdens je vakantie wilt verblijven in een mooie en ruime accommodatie. Alles is modern, je hebt een regendouche en je kunt genieten van de zon op je ruime balkon. Het zwembad van het appartement is alleen wat aan de kleine kant volgens reviewers. Maar gelukkig is de zee op Tenerife altijd vlakbij.

Toch nog even verder kijken voordat je een all-inclusive vakantie naar Tenerife toevoegt aan je reisplanning? Er zijn genoeg all-inclusive hotels op Tenerife om uit te kiezen.

Bekijk alle accommodaties

accommodaties Tenerife met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Tenerife voor je op een rij gezet:

Kras
Kras