Costa Adeje

All-inclusive Costa Adeje

Wil je in luxe ontspannen tijdens je vakantie? Dan is een all-inclusive vakantie in Costa Adeje een goed idee. Geniet van de mooie zandstranden, laat je verwennen in de vele restaurants of struin over de gezellige boulevard. Reviewer Ilone is erg enthousiast over deze luxe badplaats: ‘In 1 woord fantastisch, heerlijke vakantie gehad. Vriendelijke mensen, mooie omgeving. Zandstrand is heerlijk. De boulevard is immens lang, je kan van Costa Adeje zo doorlopen naar Playa de las Americas.’ Nergens meer aan denken tijdens je vakantie? Boek dan zeker op basis van all-inclusive zodat je aan kunt schuiven bij het buffet. Zo kom je helemaal tot rust. Het is tenslotte vakantie.

Populaire all-inclusive accommodaties Costa Adeje

Wanneer je kiest voor een all-inclusive vakantie in Costa Adeje kun je vakantie vieren in verschillende populaire hotels. Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje is een vier sterren hotel aan de kust. Hier kijk je vanuit je kamer uit op de azuurblauwe zee en het naastgelegen eiland La Gomera. Met de gratis shuttlebus van het hotel sta je zo in het bruisende stadscentrum van Costa Adeje.

Nog luxer op all-inclusive vakantie in Costa Adeje? Dan zit je in vijfsterrenhotel Hotel Iberostar Selection Anthelia helemaal goed. Volgens reviewer Nynke word je hier helemaal in de watten gelegd: ‘Bij verblijf op all inclusive basis kun je bij het eten je favoriete fles wijn bestellen’. Of laat je aan tafel bedienen in een van de à la carte restaurants. Voor zonliefhebbers is het hier ook goed te doen op een ligbedje tussen de tropische palmbomen van het hotel.

Verblijf je liever in een appartement, maar wil je toch all-inclusive genieten in Costa Adeje? Dat kan bij Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel. De naam zegt het al, dit is een echte familiebestemming. Liselot zegt hierover: ‘Er is een leuk speeltuintje naast het terras van het restaurant. Dus als de kids klaar waren met eten gingen ze in het speeltuintje spelen en konden wij nog even lekker blijven zitten en nog wat te eten halen. Verder is de animatie voor de kids echt heel leuk.’

Kies je liever voor een relaxte vakantie? Dan is Hotel Allsun Hotel Los Hibiscos wat voor jou. Hier geniet je in de jacuzzi op het dakterras van een verkoelend drankje en het mooie uitzicht over zee. Of ontspan in de sauna van het hotel.

Benieuwd naar meer all-inclusive bestemmingen in Costa Adeje? Ontdek hier het hele aanbod.

Bekijk alle accommodaties

accommodaties Costa Adeje met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Adeje voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon