Playa de las Américas

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

vakanties Playa de las Américas

Reviews over Playa de las Américas

Marlies,
    4-3-2019

Ontzettend veel mooie stranden, lange boulevard, leuke winkels en goede restaurants. Monkey heeft goede restaurants, Taurus is uitstekend en Tony Roma's ook erg lekker. Je kunt mooie wandelingen langs zee maken. Taxi's erg goedkoop. Kortom geweldige plaats voor een leuke vakantie

Gereisd met vrienden in februari 2019

Heerlijk! Ik wilde niet meer naar huis!!

Yvonne,
    21-2-2019

Wij hebben hier echt genoten!

Heerlijke boulevard. Alles netjes en school.

Al die palmbomen, prachtig.

Mooi aangelegd allemaal.

Zwarte stranden maar ook aangelegde witte standen.

Woeste zee echt prachtig om te zien. Heerlijk om alle surfers bezig te zien.

Ook baaitjes met rustig water wat fijn is voor mensen met kinderen.

Heel erg veel winkels en ook nog eens mooie winkels. Goede supermarkten en goede apotheken.

Ik wilde niet naar huis!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

prima vakantie bestemming

Pieter van Ginneke,
    6-2-2019

Wij zijn er geweest vanwege ons 30 jarig huwelijk met de kinderen en kleinkinderen. Playa de las Americas heeft voor allemaal wat te bieden en was ondanks een slecht hotel (tussentijds verkast) en ondanks dat vrijwel iedereen minimaal 2 dagen ziek is geweest (overgeven diaree koorts) een prima bestemming. Wij zijn hier al vaak geweest en zullen zeker terug komen.

Gereisd met vrienden in december 2018

Belevenis, geweldig & ook geschikt voor veganisten

P.H.P.W. Lemmen,
    7-1-2019

10 dagen heerlijk verbleven in H10 Las Americas.

Buiten de deur eten voor veganisten:

Ongeveer schuin tegen over het hotel, Dedos: het hele team zorgt voor een geweldige ervaring. Octavio zorgt voor de aandacht die men als klant verdient. Hier wordt niet alleen eten geserveerd. Ook complimenten voor de rest van het team.

Wij hebben hier heerlijk 2x gegeten. Ook voor veganisten hebben ze mogelijkheden en doen ze hun uiterste best.

Complimenten en bij een volgende bezoek aan Playa de Las Americas gaan we zeker terug.

Sushi Amore, heerlijk verse sushi en heb je allergieen, maak het van te voren kenbaar en veel kan geregeld worden. Zeer gastvrije eigenaresse.

Tip: reserveer bij beide, want het kan heel erg druk zijn.

In het kort, wederom heerlijk genoten.

Gereisd met partner in november 2018

Tenerif is aangenaam in de wintermaanden.

De Smet,
    2-1-2019

Zeer drukke periode.We hadden zeer mooi weer,echt zomer.Aangenaam verblijf.Te weinig strand.Richting Los Cristianos is er meer strand,maar wel grijs zand.De prijzen op de terrasjes zijn veel duurder in Play de las Americas dan richting Adeje of los cristianos. Richting Adeje zeer veel trappen en stijgende stroken weg.

Gereisd met partner in december 2018
Playa de las Américas scoort een 8,3 uit 10, op basis van 1931 reviews