Sorteren

Reviews over accommodaties in Murcia

geweldig

Marian
    18-11-2018

prachtige omgeving en de gastvrijheid

Een bijzondere ervaring, een echte aanrader!

Stan en Eline
    14-11-2018

Een bijzondere plek die gastheer Bert en gastvrouw Diny hebben gevonden voor hun prachtige B&B! Het uitzicht Is indrukwekkend en de inrichting sfeervol. Brabantse gezelligheid met Spaanse accenten! We waren onder de indruk van de kennis van Bert en Diny over de omgeving, het heerlijke eten en de speciale aandacht voor iedere gast!

Toplocatie, stilte, natuur en uitstekende service!

Cees uit Den Bosch
    13-11-2018

Brabantse gemoedelijkheid onder de Spaanse zon.

Het begon al met een avontuurlijke rit ernaartoe; we kwamen in het donker aan, hadden een afslag gemist, maar de behulpzame gastheer Bert kwam ons ophalen. We arriveerden op de sfeervol verlichte casa onder een flonkerende sterrenhemel en werden bijzonder hartelijke ontvangen. Gastvrouw Diny had het zelfbereide diner op temperatuur gehouden, zodat we meteen konden aanschuiven voor de tapas.

's Ochtends gewekt door een fel najaarszonnetje. Bij daglicht genieten van het panoramisch uitzicht rond de casa en van een uitstekend verzorgd ontbijt. Het Brabantse echtpaar gaf talloze nuttige tips over de omgeving, natuur, stadjes, baaien en restaurants en begeleidde ons bij een prachtige wandeling en uitstapjes naar authentieke Spaanse witte dorpjes. Ook sympathiek: ze streven ernaar om de casa binnenkort geheel energieneutraal te maken. Tot rust komen en genieten doe je bij Casa Lamberdina!

fantastisch

Wim van de Langenberg
    12-11-2018

de meest perfecte plaats om tot rust te komen na een dagje spanje-verkennen, uitstekende accomodatie met de meest gastvrije eigenaren die je je maar kunt wensen, diny en bert jullie maken een verblijf in jullie B&B tot de meest fantastische ervaring, BEDANKT !!

Op en top vakantie! Fantastisch.

E. Welch
    12-11-2018

De locatie is super. Hele mooie ligging, fijne kamers en heerlijk bed. Diny en Bert geven je een zeer welkom gevoel en zorgen voor een heerlijk, compleet ontbijt.

Op verzoek kun je er ook heerlijk en gezellig dineren, na een dag genoten te hebben van de prachtige omgeving.

Het zwembad was al gesloten vanwege de tijd van het jaar, dus daar kan ik geen beoordeling over geven. Het weer was overigens nog wel heel mooi. Dat maakte het vakantiegevoel compleet!