Murcia

We hebben een aantal aanbieders voor Murcia voor je op een rij gezet:

vakanties Murcia

We hebben een aantal aanbieders voor Murcia voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Murcia

Grandioze locatie met geweldige verzorging.

Toon van grinsven,
    17-3-2019

Het is heerlijk vertoeven op casa Lamberdina, niet alleen door het prachtige uitzicht, het mooie weer en de vele uitvalsmogelijkheden.

De manier waarop de gastvrouw en gastheer je in de watten leggen is grandioos.

De kamers, het ontbijt en het avondeten maken deze B&B geweldig.

Gereisd met vrienden in maart 2019

fantastisch, kom zeker nog terug

Josi van Geffen,
    12-3-2019

op een heerlijke plek in de bergen. het is er fijn om te wandelen en/of te relaxen . de gastheer en gastvrouw zorgen ervoor dat het je nergens aan ontbreekt

Gereisd met vrienden in maart 2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar 👌

Anja van Kessel,
    10-3-2019

Een auto is een must om te huren. Casa lamberdina ligt boven op een berg, met een adembenemend uitzicht. Prachtig wandel en fietsgebied. De carnavalsdagen hier doorgebracht en wat hebben we genoten. Heerlijk weer, fantastische gastheer en gastvrouw die ook nog eens geweldig kunnen koken. De kamers zijn super en er is overal aan gedacht.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Een fantastische vakantie.

Wilma Asveld,
    6-3-2019

Het is een eindje rijden vanaf het vliegveld maar wel een mooie trip met prachtige omgeving en fantastische uitzichten.

Daarvoor krijg je ook de allerbeste verzorging en verblijf.

Gereisd met vrienden in maart 2019

een mooie locatie met zeer gastvrije uitbaters

Van Holm Dannie,
    1-3-2019

een erg afgelegen mooie locatie met zeer gastvrije nederlandse uitbaters. een verzorgd avondmaal kan ter plaatse genomen worden. De rust en het uitzicht vanuit de B&B zijn zeer spectaculair. Tijdens ons verblijf was de temperatuur nog te laag om te kunnen genieten van de buitenlocatie (zwembad ed), maar het zicht op de amandelbloesems in de weidse omgeving maakten dit ruimschoots goed.

Gereisd met partner in februari 2019