Reviews over Cartagena

Fantastische stad die ik nog vaak ga bezoeken.

Astrid Hoogenbosch
    4-5-2018

Wil je eens op een heel bijzondere manier een aantal vrije dagen voor en met Pasen doorbrengen, ga dan naar Cartagena. De Semana Santa is een bijzondere gebeurtenis met iedere avond een prachtige optocht met lampjes en versierde beelden. De topper is op vrijdagavond en op Pasen zelf zo rond de middag.

Daarnaast is Cartagena vergelijkbaar met Barcelona en heeft een heerlijk winkelcentrum, een haven, een boulevard, een fort en musea en dat alles op loopafstand. Doordat het een stuk zuidelijker ligt, is het er echter ook al eerder aangenaam van temperatuur. Een aanrader dus!

Rustgevend

Nomi
    28-3-2018
    Ik doe al sinds Augustus 2016 vrijwilligers werk in San Javier, Spanje. Wanneer ik n vrije dag had ben ik een paar keer naar Cartagena geweest. Je kunt daar een prachtige boottocht maken, waarbij iets verteld wordt over de historie van Cartagena. Ook kun je daar een tocht maken op de katamaran. Knusse straatjes en verschillende kleine winkeltjes. Diverse restaurants en terrasjes. Zeker een aanrader!

Mooie stad

Machteld
    6-9-2017
    Cartagena gezien in de regen (enkele dagen eind augustus, hoogst uitzonderlijk) en gelukkig ook in de zon...dan is het toch eens zo mooi. Verschillende Bezienswaardigheden: mooie autoloze winkelstraat, teatro romano, museum met romeinse opgravingen, haven, Bateria de Castillitos(een mooi fort ten zuiden van de stad). Met minder weer best ook te combineren met de stad Murcia in de buurt.

één keer is voldoende.

T.Witte
    8-5-2017
    Cartagena is voor de vakantieganger die Spanje wil leren kennen, goed eten voor vriendelijke prijzen, in de nabijheid van Cartagena is een klein strandje aanwezig met een prima strandpaviljoen, oude centrum is aan te raden.

Heel mooi

Johan
    2-10-2016
    Mooie stad en winkelgelegenheid. Mooie promenade langs het water. Goede restaurantjes aan heel schappelijke prijzen.
Cartagena scoort een 8,1 uit 10, op basis van 32 reviews