Cartagena

We hebben een aantal aanbieders voor Cartagena voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cartagena voor je op een rij gezet:

Reviews over Cartagena

Fantastische stad die ik nog vaak ga bezoeken.

Astrid Hoogenbosch,
    4-5-2018

Wil je eens op een heel bijzondere manier een aantal vrije dagen voor en met Pasen doorbrengen, ga dan naar Cartagena. De Semana Santa is een bijzondere gebeurtenis met iedere avond een prachtige optocht met lampjes en versierde beelden. De topper is op vrijdagavond en op Pasen zelf zo rond de middag. Daarnaast is Cartagena vergelijkbaar met Barcelona en heeft een heerlijk winkelcentrum, een haven, een boulevard, een fort en musea en dat alles op loopafstand. Doordat het een stuk zuidelijker ligt, is het er echter ook al eerder aangenaam van temperatuur. Een aanrader dus!

Gereisd met partner in maart 2018

Rustgevend

Nomi,
    28-3-2018

Ik doe al sinds Augustus 2016 vrijwilligers werk in San Javier, Spanje. Wanneer ik n vrije dag had ben ik een paar keer naar Cartagena geweest. Je kunt daar een prachtige boottocht maken, waarbij iets verteld wordt over de historie van Cartagena. Ook kun je daar een tocht maken op de katamaran. Knusse straatjes en verschillende kleine winkeltjes. Diverse restaurants en terrasjes. Zeker een aanrader!

Gereisd alleenreizend in september 2017

Mooie stad

Machteld,
    6-9-2017

Cartagena gezien in de regen (enkele dagen eind augustus, hoogst uitzonderlijk) en gelukkig ook in de zon...dan is het toch eens zo mooi. Verschillende Bezienswaardigheden: mooie autoloze winkelstraat, teatro romano, museum met romeinse opgravingen, haven, Bateria de Castillitos(een mooi fort ten zuiden van de stad). Met minder weer best ook te combineren met de stad Murcia in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

één keer is voldoende.

T.Witte,
    8-5-2017

Cartagena is voor de vakantieganger die Spanje wil leren kennen, goed eten voor vriendelijke prijzen, in de nabijheid van Cartagena is een klein strandje aanwezig met een prima strandpaviljoen, oude centrum is aan te raden.

Gereisd met partner in april 2017

historische stad

Conny,
    5-4-2016

Cartagena heeft een lange historie, de stad bestond al honderden jaren voor Chr. In de stad vind je dan ook restanten van punische muren, een romeins theater, gebouwen uit de middeleeuwen en gebouwen uit de moderne tijd en alles daar tussen in. Trek gerust een dag uit voor een bezoek aan de kerken en musea en een lekkere siesta op een terrasje.

Gereisd met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Cartagena scoort een 8,1 uit 10, op basis van 33 reviews