La Manga Del Mar Menor

We hebben een aantal aanbieders voor La Manga Del Mar Menor voor je op een rij gezet:

vakanties La Manga Del Mar Menor

Reviews over La Manga Del Mar Menor

om terug te doen !

Lepere Jean Pierre
    1-12-2018

prachtige streek met een echt Spaans zee klimaat gezien de ligging. Enerzijds de Middellandse zee en ander kant Mar Menor . op bepaalde plaatsen zijn de binnenzee en middellandse zee slechts met 100 meter van elkaar verwijderd. Het is een doodlopende lange weg langs de zee en meer met alle accommodaties die er nodig zijn een verlof waard ! wij gaan er al jaren heen en nergens beter dan La Manga

Gereisd Met partner in mei 2018

Alles wat je nodig hebt voor een heerlijke week!

Anita Gommers
    21-9-2018

Heel mooi stukje Spanje, smal schiereiland van 20km lang (4-baans weg met aan beide zijden wat bebouwing) Overal de zee, strand, strandjes, palmbomen, volop terrasjes, goede busverbindingen naar de mooie stadjes Cartagena en Murcia, volop fietsmogelijkheden. Top bestemming! Wel waren de terrasjes nog vrij leeg in juni. Ook prima accommodatie, al was ook daar het buitenterras en zwembad vrij rustig.

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

heel mooie omgeving

Marc
    9-12-2012

De stranden van de Mar Menor heeft voor iedereen wat te bieden. Wil je tussen het volk liggen kan dit, maar hoe je meer van rustige stranden is dit ook geen probleel. Aan de middellandse zee heb je er mooie baaien. De steden Cartagena en Murcia zijn mooie steden met veel culturele bezienswaardigheden. De natuurgebieden rond de Mar Menor zijn erg mooi en zeker de moeite waard

Gereisd Met partner in juni 2012

Speciale plaats in Spanje

Pintou
    3-9-2012

Speciale plaats in Spanje, deel waar het druk is maar ander deel op einde v.d. strip heel rustig. Zoals overal moet je het een beetje weten. Paradijs voor watersport, leuke en tal van kleine strandjes. Geen grote badplaats, maar wel een leuke plaats om te vertoeven. Hotel's zoals overal in Spanje, die van enkele jaren geleden. Voor mij geen probleem eigen woning, Ibersol is de laatste nieuwe, deze is wel prima, met mooi zicht op de haven en leuke kamer's. La Manga in de winter is heel stil, dan ben je daar alleen, zeker op einde van de strip. Einde van de stip leuke nieubouwvilla's te huur, ook heel mooie bar ( duur). Aan de haven zijde Mare Menor leuke restro's, leuk vertoeven op zomerse avond. La Manga is een leuke plaats, het is rustig maar ondanks de crisis in Spanje zal de zon er steeds blijven schijnen. Voorzijde strip is er een mooi natuurgebied, ook mooi sporthotel, stek voor winterperiode Andelecht. Begrip dat niet elke plaats voor iedereen goed of leuk is. Hasta Luego.

Gereisd Met partner in januari 2008

heerlijke plek

miranda
    14-7-2011

wij zijn nu drie keer in la manga geweest,waarvan 1 keer een prachtig huis en auto gehuurd. dat was echt super,je kunt dan makkelijk in het knusse centum van la manga komen. wij hebben kennisen die daar wonen,en die weet de perfecte echte spaanse restaurantjes te zitten,heerlijk eten voor relatief weinig euro's. ik heb mijn hart persoonlijk aan la manga verloren,vooral het klimaat is voor mij helemaal top,en als je niet tussen de tenten friet van piet wil zitten,maar het echte spaans wil mee maken,is la manga een super plaats. het strand is mooi schoon,en het jachthaventje zit vol met gezellige restaurantjes en terassjes.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010
La Manga Del Mar Menor scoort een 8,6 uit 10, op basis van 41 reviews