Murcia

Reviews over Murcia

Prachtige stad

Lisanne
    18-11-2018

Neem genoeg bescherming tegen de zon mee, het is erg warm. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Neem een kaart mee om alle mooie plekken te ontdekken in de stad! Sla zeker de cathedraal niet over en de mooie kunst uit de reconquista periode! Het is een hele mooie, historische stad. Met de auto goed te bereiken via de snelweg en goedkope parkeergarages in het centrum van de stad.

mooi en gezellig

Conny
    31-3-2016

Murcia is een mooie, gezellige stad met veel musea, kerken, pleintjes, terrasjes en winkels. Wij waren er 2 dagen en dat is te kort als je alles wilt zien en ook nog lekker wil genieten van de heerlijke terrassen met allerlei lekkere hapjes en drankjes. Dus we gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in maart 2016

Gezellige studentenstad

Gertjan
    4-4-2013

Was hier om een vriendin te bezoeken die hier studeert. Het is een gezellige stad waar je de Spaanse cultuur kunt proeven die je mist in Lloret de Mar en Blanes. De processieoptochten rondom pasen zijn leuk om eens meegemaakt te hebben.

Gereisd Alleenreizend in Thu Mar 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Spanje op zijn spaans

Ronald
    17-1-2013

Murcia is Spanje op zijn moois vriendelijke mensen wilde natuur en je kan er nog voor een redelijke prijs uit eten. Murcia ook wel de groente en fruit tuin van Europa genoemd als je er bent zie je overal citroenen sinaasappels en groenten zover als je kunt kijken.

Gereisd Alleenreizend in Sun Dec 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een heerlijke stad!

Bert
    4-4-2011

Wij gaan meerdere keren per jaar naar Spanje en bezoeken dan altijd minimaal eenmaal Murcia. Het is echt een fantastische stad waar je van plein naar plein kunt slenteren en onder de Spanjaarden kunt genieten van al het moois dat Spanje te bieden heeft! Daarnaast is er in de omgeving ook ontzettend veel moois te zien en leuks te doen. Op onze site relaxinspanje hebben we hier een selectie van gemaakt.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Murcia scoort een 8,1 uit 10, op basis van 27 reviews