Reviews over Murcia

Een heerlijke en mooie stedentrip

Co Vastenhouw,
    12-2-2017

Een stad die alles heeft wat een stedentrip kan bieden. En je voor 100% van het culinaire kan genieten .

gunstig en rustig gelegen

Conny,
    30-3-2016

Het Ibis Hotel is op 25 minuten loopafstand gelegen van het historische centrum van Murcia. Het is rustig gelegen aan een zijstraat van de belangrijkste weg door de stad. Aan deze weg vind je op 2 minuten loopafstand de tram naar het centrum. Het hotel heeft gratis parkeerruimte voor je auto of een parkeergarage tegen betaling. De kamers zijn niet groot maar wel met alle voorzieningen en een goede badkamer. Alles is schoon en het personeel vriendelijk. Het ontbijtbuffet is voldoende en vers. Als we weer naar Murcia komen gaan we hier beslist weer slapen.

prima hotel

c.hendrikx,
    24-3-2016

Ligging t.o.v. centrum is goed ( 5 min.lopen) Kamers zijn modern en netjes. Ontbijt is goed. Personeel behulpzaam. Kamers aan de voorkant zijn niet optimaal geisoleerd. Verlichting is, om te lezen, niet voldoende.

Goed hotel!

ellabella,
    28-6-2013

Ben hier in augustus 2010 voor een paar dagen geweest, aangezien ik hierna 5 maanden in Murcia ging studeren. Kamers zagen er netjes uit. Het ontbijt was wel duur. Ik dacht meer dan 10 euro en je kreeg er niet zoveel voor terug helaas. Er was wifi in het hotel.

De ligging is echter buiten het centrum, dat is wel jammer, maar je betaalt wel veel minder dan in het centrum. Ook is dit hotel ideaal voor een doorreis.

Murcia

L.Bakker/Terneuzen,
    21-8-2012

We komen al 10 jaar in de regio van murcia, de laatste 3 jaren verblijven we in een 6 persoons villa op een golfresort. Dit resort kan ik een ieder aanraden is niet enkel voor golfers, maar vanwege de ligging, direct aan de doorgaande weg C-3319/AP7 ben je binnen 15 autominuten op het strand, restaurants, grote winkelcentra enz. Je moet wel in bezit zijn van een auto.

Wil je gedurende het verblijf enkel op resort verblijven is het ook mogelijk, daar er een grote supermarkt , dus is echt een aanrader!

Murcia scoort een 8 uit 10, op basis van 27 reviews