Esposende

We hebben een aantal aanbieders voor Esposende voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Esposende voor je op een rij gezet:

Reviews over Esposende

Niet te heet voor in het hoogseizoen

Renate
    20-8-2017

Prima temperatuur om in het hoogseizoen te gaan. Betaalbaar uiteten. En niet super toeristisch. Neem voor S'avonds wel trui en lange broek mee. Koelt hard af waardoor je wel lekker slaapt. Het kan er hard waaien dus windscherm mee voor op het strand. De ene dag waai je van het strand en de andere dag is het er heerlijk. Zee is fris en hoge golven dus je kan niet altijd zwemmen, maar is prachtig om naar te kijken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

gezellig badplaatsje

jeanette
    2-8-2017

gezellig klein plaatsje aan de monding van de cavadorivier aan de Costa Verde, Noord-Portugal. mooie boulevard met een paar terrasjes waar het goed flaneren is, voldoende eetgelegenheden. in het seizoen wordt er van alles georganiseerd bijv. middeleeuws festival, street dance challenge. geen mondaine badplaats maar echt Portugees. het strand is mooi en schoon. het waait wel Atlantisch hard dus huur zo'n tenthuisje of neem je schermpje mee. perfecte uitvalsbasis voor surfen, kayakken, fietsen of uitstapjes in de mooie omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Voor herhaling vatbaar

Folkert Kruitbosch
    11-1-2017

Het dorpje Esposende is vrij klein en heeft op toeristisch gebied niet veel te bieden. Daarentegen is de natuur erg mooi en kun je met de auto vrij snel en gemakkelijk naar andere plaatsen/dorpen rijden die de moeite meer dan waard zijn om te bekijken. Denk daarbij aan Braga, Guimaraes, maar vooral ook aan Porto. Porto vonden wij een stuk mooier en interessanter dan Lissabon. De stranden zijn hier wel minder mooi en niet zo uitgebreid als in de Algarve. Bovendien staat er regelmatig een straffe kille wind. Al met al een aanrader voor mensen die iets willen ondernemen en iets minder geschikt voor mensen, die de hele dag aan het strand willen liggen.

Gereisd Met partner in juli 2016

Mooie boulevard en strand.

Helga
    12-6-2016

Er ligt een voet- en fietspad langs de boulevard met bankjes. Daar kun je heerlijk wandelen. Het strand is mooi en schoon. Niet te druk toen wij er waren. Het centrum heeft allerlei winkels en er is een leuk plein om even te zitten. Voor de boodschappen kun je dagelijks van 9 tot 21 uur naar twee supermarkten aan de N13.

Gereisd Met partner in mei 2016

Calm and manicured city with a terrible horn

Gosse
    25-7-2014

Nice boulevard to walk, great play gardens, beautiful area around the coast (including protected area). The sea water was cold but the beach was comfortable. The fog horn was the only negative point (can sound day and night).

Gereisd Met jonge kinderen in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Esposende scoort een 7,4 uit 10, op basis van 25 reviews