Sorteren

Reviews over Porto

Handig

Hagiwi
    25-10-2018

Vriendelijk ontvangst. We waren iets te vroeg aangekomen. Onze koffers veilig gesteld. Dan Porto maar bekijken. Na terugkomst een kamer aan gewezen. Wat klein maar schoon. Ook het sanitair. Het ontbijt was ook prima. Weliswaar een kleine ruimte, maar goed te doen. Alles aanwezig.

Jacinta van Aken
    10-10-2018

Mooie rustige en nette schone kamers

Mooi hotel, centraal gelegen,vriendelijk personeel

Hennie Dijkgraaf
    30-5-2018

Hotel ligt centraal, zowat alles op loopafstand. Vlak bij de grootste en gezelligste winkelstraat van Porto. Groot overdekt winkelcentrum in deze straat met allerlei kleine restaurantjes. Veel cultuur te bewonderen. Veel kunstwerken met de fraaie blauwe tegeltjes. Hop on hop off in combinatie met vaartocht over de Doure is bijna een must. Hotel zelfs was prima, grote kamers, wel een kleine badkamer. Ontbijt uitgebreid. Nadeel elke dag was hetzelfde. Maar als uitvals basis voldoet het hotel prima. Klein minpuntje. Wij hebben in de buurt geen supermarkt kunnen vinden. Algemene indruk. Aanrader voor een korte stedentrip

Goede ligging

Roy Halsema
    20-5-2018

Ik was nog bezig met het invoeren van mijn gegevens (w.o. mijn 06-nummer) om dit hotel te reserveren of de telefoon ging. Grande hotel de Paris aan de lijn. Als ik nu mijn boeking doorzette kreeg ik 40 euro korting per kamer. Ik had 2 kamers nodig dus totale korting 80 euro. Ze waren zeker bang dat ik misschien alsnog via een tussenpersoon zou gaan boeken. Aanbieding geaccepteerd en 5 nachten geboekt en betaald. 3 maanden later meldden wij ons bij de receptie en kregen het verzoek om voor de periode nog even de toeristenbelasting te betalen voor 4 personen. Totaal 40 euro. Ik kom toch regelmatig in hotels in het buitenland maar heb dit nog nooit meegemaakt. Wij kregen het gevoel dat op een slinkse manier alsnog een deel van de korting teruggehaald werd. Protesteren hielp niet. Houd hier dus rekening mee bij het boeken. Jammer want verder waren we wel tevreden over dit hotel.

Prima in orde

Inge
    19-5-2018

Mooi hotel, alles netjes verzorgd. In stadscentrum!

Inrichting iets te donker

Porto scoort een 8,4 uit 10, op basis van 373 reviews