Sorteren

Reviews over Guimaraes

Prachtig oude stad

Peter
    10-5-2018

Prachtige stad en vriendelijke mensen. Guimarães is de geboortestad van Portugal, je kunt dat ook zien aan de oude stadsmuur, paleis en een kasteel. Er zijn diverse eetgelegenheden van goedkoop tot duur. Grote aanrade is met de kabelbaan naar Penha, hier kijk je over Guimarães heen en kunt hier heerlijk bij een bistro eten.

Historisch centrum

givago
    3-8-2017

De oude stad heeft een mooi historisch centrum,smalle pitoreske straatjes ,veel pleinen,gezellige terrasjes en restaurantjes mooie oude gevels en kerken en het kasteel van de hertogen van Bragança. Alles is goed te belopen ,toen wij er waren was de stad versierd voor de feestelijkheden.

Guimaraes scoort een 9,1 uit 10, op basis van 13 reviews