Guimaraes

We hebben een aantal aanbieders voor Guimaraes voor je op een rij gezet:

Reviews over Guimaraes

Reiziger,
    16-9-2017

Gastvrije medewerkers .Goede toeristische tips .Geweldig ontbijt wat uitgeserveerd werd.Als iets op was was er alweer bij gevuld .Je auto werd door de medewerkers geparkeerd . Zelfs als je de medewerkers in de stad tegen kwam maakte ze direct een praatje .Zeker een locatie om naar terug te gaan .Negatieve punten hebben we niet .Er werd ieder dag gevraagd hoe je dag was geweest echt heel persoonlijk

Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping

Raymond,
    27-8-2017

Ruime camping met veel schaduwrijke plekken. Penha zelf is een bijzondere berg, met uitzicht op Guimaraes. Tiletgebouwen/sanitair schoon (3-4 keer per dag schoongemaakt) overige faciliteiten ook dik in orde. Mooi zwembad. Veel vriendelijk en behulpzaam personeel bij receptie, bar en restaurant. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij waren heel tevreden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Aanrader.

Don de Greef,
    24-8-2014

Wat oudere gemeentelijke camping pal boven Guimaraes. Vriendelijk personeel en lieve mensen die het restaurant runnen. Je kampeert in een soort sprookjesbos. Wij hadden veel regen, maar dat hinderde niet. Perfecte ligging voor Guimaraes - wandelroute door park-bos en kabelbaan. Ook dagje Porto per trein. Direct vanuit Guimaraes of via snelweg naar Trofa.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Gewoon Geweldig !

jaakvw,
    24-9-2013

Logeren in een "museum", wijde kloostergangen, gewelven, eetzaal met robuuste zuilen, ruime kamers en prachtig uitzicht over Guimaraes. Alleen het bed was een krakende bedoening.

Gereisd met partner in september 2013

Aardig en rustig hotel

Jan,
    26-6-2013

Schone ruime kamers, deels met balkon. Hotel staat in voorstadje van Guimaraes. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Parkeren bij het hotel. Gratis wifi. Eenvoudig ontbijt. Er zijn winkels en een supermarkt op loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2013
Guimaraes scoort een 9 uit 10, op basis van 13 reviews