Sorteren

Reviews over Guimaraes

Reiziger
    16-9-2017

Gastvrije medewerkers .Goede toeristische tips .Geweldig ontbijt wat uitgeserveerd werd.Als iets op was was er alweer bij gevuld .Je auto werd door de medewerkers geparkeerd . Zelfs als je de medewerkers in de stad tegen kwam maakte ze direct een praatje .Zeker een locatie om naar terug te gaan .Negatieve punten hebben we niet .Er werd ieder dag gevraagd hoe je dag was geweest echt heel persoonlijk

Prima camping

Raymond
    27-8-2017

Ruime camping met veel schaduwrijke plekken. Penha zelf is een bijzondere berg, met uitzicht op Guimaraes. Tiletgebouwen/sanitair schoon (3-4 keer per dag schoongemaakt) overige faciliteiten ook dik in orde. Mooi zwembad. Veel vriendelijk en behulpzaam personeel bij receptie, bar en restaurant. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij waren heel tevreden

Aanrader.

Don de Greef
    24-8-2014

Wat oudere gemeentelijke camping pal boven Guimaraes. Vriendelijk personeel en lieve mensen die het restaurant runnen. Je kampeert in een soort sprookjesbos. Wij hadden veel regen, maar dat hinderde niet. Perfecte ligging voor Guimaraes - wandelroute door park-bos en kabelbaan. Ook dagje Porto per trein. Direct vanuit Guimaraes of via snelweg naar Trofa.

Idéal pour visiter Guimaraes

Edgar Delest
    28-7-2014

Camping tout en haut de la butte, derrière l'église. Le camping est bien tenu et l’accueil est très sympathique. Les gens du camping parlent bien français. Le camping est sous les bois, donc toujours frais et à l'ombre, prévoir une polaire pour le soir. Les emplacements ne sont pas délimités, sont dans tous les sens et sont très poussiéreux et rarement plats, sauf en bas du camping. Peu de place pour la voiture. Les sanitaires sont corrects et nettoyés plusieurs fois par jour. Pas d'eau chaude pour la vaisselle. Le camping est assez calme, sauf les samedi soir de match, où les Portugais regardent la télé en famille...Très bon rapport qualité prix (133 euros pour une semaine à 4 personnes, 2 tentes avec l'électricité). Une petite piscine et un snack, magasin de dépannage sont également disponibles. La nuit, monter au promontoire pour une vue panoramique sur la ville. Un téléphérique tout prêt du camping (4€ A/R) permet de descendre à Guimaraes.

Gewoon Geweldig !

jaakvw
    24-9-2013

Logeren in een "museum", wijde kloostergangen, gewelven, eetzaal met robuuste zuilen, ruime kamers en prachtig uitzicht over Guimaraes. Alleen het bed was een krakende bedoening.

Guimaraes scoort een 9,2 uit 10, op basis van 13 reviews