Albufeira

Reviews over Albufeira

Heerlijk hotel!

Merle,
    23-4-2019

Wat een heerlijk hotel is Vila Gale. Ontzettend vriendelijk personeel, altijd behulpzaam. De kamers zijn prima, goede douche en toilet en schoon! Alles is zo heerlijk schoon! Het gehele hotel is super schoon. Elke dag schone handdoeken en de kamer lekker schoongemaakt. Het zwembad is mooi groot en ook de ligbedden zijn prima en meer dan genoeg ruimte om te liggen. Ligging is ook prima, dichtbij de "Old Town" en bij het strand. Hier kan je een heerlijke vakantie hebben! Ook de dag van vertrek, als je niet meteen in de ochtend na het uitchecken vertrekt, dan kan je nog een douche nemen bij de Spa beneden, top geregeld! Boek wel zwembadzicht dan zit je wat rustiger dan aan de straatkant, het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg

Gereisd met vrienden in april 2019
    Joao Meireles - General Manager, Manager, 24-4-2019

Dear Mr. Merle,

We thank you for having taken the time to fill out our questionary with your comments about your stay at the Hotel Apartamento Cerro Alagoa. We welcome all your comments and suggestions, they deserve our best attention.

Our main objective is to continuously improve to better serve our guests, always trying to exceed your expectations. Your comments and suggestions are therefore very valuable for us and help us in correcting eventual deficiencies and in improving our service levels.

We sincerely hope to be able to welcome you back to our hotel in the near future and look forward to greeting you personally upon your arrival.

With sincere regards,

João Meireles (General Manager)

Iem,
    22-4-2019

Prima hotel grote en zeer schone kamers zeer aardig personeel Eten was zeer goed en gevarieerd Heerlijke zwembaden waarvan er een alleen voor volwassen Kinderclub en entertainment Gratis busje voor vervoer naar Albufaira Prijs kwaliteit een koopje

Gereisd met oudere kinderen in april 2019
    Rodrigo Mendes, General Manager , 22-4-2019

Beste gast, Bedankt voor het kiezen van het Alpinus hotel voor uw verblijf in Algarve. We waren erg blij om uw bericht over ons hotel en ons team te lezen. Uw opmerkingen zijn zeer waardevol voor ons en voor onze toekomstige gasten. We kijken er naar uit om je weer terug te zien! Met vriendelijke groet,

Top hotel !

Coen Dammers,
    18-4-2019

Heel goed hotel , perfecte ligging net buiten alle herrie van dronken eng...... Vriendelijk personeel, schoon Zeer uitgebreid ontbijt en avond buffet Ook A la carte een aanrader Een aanrader!!

Gereisd met partner in april 2019
    João Meireles - General Manager, Manager, 19-4-2019

Dear Mr. Coen Dammers.,

With sincere regards,

João Meireles (General Manager)

Prima hotel

B. Krones,
    18-4-2019

Niet aan te raden voor mensen slecht ter been: hotel gelegen op een heuvel. Vriendelijk personeel, schone kamers, eten goed: geen luxe maar wel wat prima hotel👍🏻

Gereisd met partner in april 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke plek voor een weekje zon

Joan,
    15-4-2019

Gratis upgrade in een enorm groot appartement en van alle gemakken voorzien. Heerlijk plekje ook om buiten te zitten. Restaurant op het park is ook zeer goed. Bedden wel wat aan de harde kant maar een heerlijke slaapbank aanwezig als eventueel alternatief. Schoonmaak dagelijks en ruim voldoende handdoeken. Wel een auto nodig om de schitterende omgeving te verkennen. We hadden een speciaal kastje gehuurd voor rijden op de tolweg (wordt veel geadviseerd) maar we hebben geen problemen gehad de tolwegen te mijden door in Google Maps deze te laten mijden. Vooral de kust is prachtig en in maart nog lekker rustig. De vegetatie is heel mooi.Je kunt heerlijk wandelen langs de kustlijn. Bezoek aan Loule op een doordeweekse dag was leuk maar de markt was in de middag op een doordeweekse dag niet meer de moeite waard. Vanwege hoogteverschillen moet je wel redelijk goed ter been zijn.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)