Albufeira

Reviews over Albufeira

Waanzinnig mooie bestemming!

raymond oomens,
    16-4-2019

Albufeira, geweldig dorp met top restaurants, leuke sfeer, vriendelijke mensen. En vanuit hier kun je overal naar toe wandelen, naar de strip, een levendig uitgaanscentrum, (p.s. als je naar beneden loopt, kom je aan een prachtig klein, intiem strand met goede lunch en diner mogelijkheden, direct aan zee.), of naar de nieuwe haven met allerlei activiteiten, bv. dolfijnen spotten en de grillige kust bekijken met een bootje, die adembenemend mooi is. Ook het openbaar vervoer is gewoon goed te noemen en erg leuk om te doen om de plaatselijke bevolking te ontmoeten en te spreken. Wij zijn met het openbaar vervoer op pad gegaan en hebben de zuid en west kust ontdekt. Wij zijn zeker van plan om nogmaals naar de Algarve te gaan, ik heb het mijn collega aangeraden en zij gaat met touroperator dit jaar naar albufeira, op mijn aanraden. ik durfde haar dit advies te geven omdat mijn ervaringen met touroperator zo positief zijn.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een stad om te dwalen en afsluiten met lekker eten

Pauline,
    6-4-2019

Albufeira heeft alles wat je nodig hebt voor een zon/strandvakantie. Restaurants, winkels, diverse baaien met heel schoon zandstrand. Oude centrum met een poort naar het strand heel bijzonder. Nog steeds redelijk goedkoop eten en winkelen.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een heerlijke vakantie!

Sophie,
    23-11-2018

Albufeira is een top plek om op vakantie te gaan als je jong bent. De strip in het nieuwe gedeelte is super druk en vol met discotheken en kroegjes. Het strand is dichtbij en vaak ook de supermarkt. Wil je als familie naar deze bestemming op vakantie is het handiger om naar het oude gedeelte te gaan. Hier is een breed strand en is de sfeer iets rustiger. Er zijn oude gebouwen en vaak ook een leuke marktjes. Ook zijn er veel verschillende winkeltjes en terrasjes die heel gezellig zijn. Naast dit zijn er ook een hoop andere dingen te doen zoals wateractiviteiten, jeep safari en boottochen. Er is dus veel variatie wat het heel erg leuk maakt. Wil je dit allemaal niet doen, dan is een dag op het strand op een gehuurd bedje natuurlijk ook heerlijk!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Het was een vakantie om noooit te vergeten.

Suzanne,
    22-11-2018

Het is een geweldige plek. Ik ben bij familie van een vriendin verbleven. Super toffe stranden hebben ze in Portugal. Verder is het uitgaansleven daar wel fijn en erg leuke jongens. Maar blijf wel goed op je eigen spullen letten want zakkenrollers zijn over alert op! Het eten is Portugal is ook erg lekker en spot goedkoop. Zo hebben we all You can eat gehad bij een geweldige sushi restaurant ergens boven midden in Albufeira. Aanrader helaas ben ik de naam vergeten. Hier super personeel ook gehad. Kortom een geweldige vakantie gehad veel gezien, veel gedaan en vooral veel gedronken daarzo.

Gereisd met vrienden in april 2018

Sarina van Uumm,
    17-11-2018

Het is een super mooie plaats en je hebt heel veel leuke dingen te doen in de plaatsen eromheen. Wij hebben een auto gehuurd en zijn daarmee langs de kustlijn gereden naar allerlei leuke en plekken! Je hebt overal ook hele leuke eettentjes. En het oude gedeelte is ook heel leuk om te bezoeken. Al om al zeker weten de moeite waard om naartoe te gaan.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Albufeira scoort een 7,9 uit 10, op basis van 2026 reviews