Sorteren

vakanties Sal

Reviews over accommodaties in Sal

Super luxe en relaxte vakantie!

Michelle
    12-11-2018

Prachtig hotel, met super strand.

Eten is elke dag gevarieerd en genoeg om uit te kiezen.

Zwembad met cocktailbar, en heerlijke bedjes. Handenservice bij het zwembad, niet bij het strand. Op het strand kun je wel drinken krijgen.

Sal is goed te bereiken per taxi en niet duur. Op het eiland zelf is weinig te beleven en met een ochtendexcursie heb je alle hoogtepunten te pakken, dus dat is zeker een aanrader.

Nette kamers, maar je ziet wel dat ze verbouwd zijn. Ook drank is op de kamer te vinden, net als een koelkast met drinken.

Kortom een resort waar je alles bij de hand hebt. Heerlijk relaxen is hier het motto.

Fantastisch, relaxed en heerlijk zonnetje 🌞

Yvonne Verdick
    8-11-2018

Dat het een super relaxde vakantie gaat worden, je wordt zo in de watten gelegd. Het blijft fantastisch zelfs nog beter, inmiddels onze derde bezoek hier...

Fantastisch!!

Rakph Tax
    7-11-2018

Hier in deze oase komt u helemaal tot rust. Alles is werkelijk tot in de puntjes verzorgd. Vanaf het moment dat u binnenstapt tot het moment u het hotel weer verlaat wordt u overweldigd met luxe, goed eten, vriendelijk personeel en goede verzorgde nette kamers. De hele dag door gebruik maken van de all inn formule zonder dat het overal een rotzooi is. Liggend aan bet grote zwembad waar je geen bedje hoeft te reserveren, en je elke dag een handdoeken service hebt. Kortom groot of klein oud of jong iedereen heeft hiet plezier en kan genieten van een meer dan welverdiende luxe vakantie!.

Heerlijk ontspannen vakantie

Celine
    6-11-2018

Riu Funana is een comfortabel hotel, zeker geschikt om met kinderen naar toe te gaan. Het zwembad is ondiep, er is ook een apart gelegen kinderzwembad waar ook de kinderclub is. Het prachtige strand ligt op een klein stukje lopen. De golven zijn vaak wild, erg leuk voor de wat oudere kinderen met zwemdiploma's, en voor kitesurfers. Overigens is er een deskundige strandwacht. Het personeel in het hotel is erg vriendelijk. Er worden veel activiteiten georganiseerd maar er wordt nooit aangedrongen op deelname. Denk er wel aan tijdig te reserveren als je in een van de specialiteitenrestaurants wilt eten (de ochtend drie dagen van tevoren). Een trip maken over het eiland is echt de moeite waard. Wij zijn via Dylan en Ola met Eddy mee geweest en hebben een erg leuke dag gehad. Een massage bij de Wellness is ook een aanrader!

Heerlijke plek!

Corry Zwaan
    5-11-2018

Goede ligging, in 't centrum van Santa Maria en aan 't strand. Fijne appartementen in een prachtige tuin.