vakanties Boa Vista

Reviews over accommodaties in Boa Vista

heerlijke vakantie om je batterij op te laden

laura,
    5-1-2019

zwembad achterstallig onderhoud. in de omgeving weinig te doen. verder was het super. eten was geweldig en de mensen ontzettend vriendelijk. we hebben een topvakantie gehad. pas op met de golven want ik heb mijn ribben gekneusd toen mijn partner per ongeluk tegen mij aan zwom. de temperatuur in de omgeving was heerlijk en ook het zeewater.

Een gedateerd hotel, wel een heerlijke vakantie

Fam. H,
    2-1-2019

Een hotel met 2 gezichten...

Minpunten:

- Gedateerd

- Muffige kamers

- Veelte harde bedden (vraag bij de receptie om een extra matras)

- Eten niet heel geweldig (Het is ook een RIU all in formule dus verwacht geen culinaire hoogstandjes)

- Bouwtechnische staat van het zwembad (overal hangen tegeltjes los of ontbreken deze)

Pluspunten:

- Mooie binnenkomstal

- Leuke/ gezellige sfeer, NO STRESS

- Zeer vriendelijke medewerkers

- Heerlijk strand&zee

- Ruim opgezet hotel

- Leuke animatie, geweldige dansers!

- Service

- Heerlijk klimaat

De sfeer en leuke mensen maken veel goed en we hebben dan ook een heerlijke vakantie gehad.

Toch wat - puntjes

Pa67,
    30-12-2018

Wij zitten er nu! Eten, kamers etc goed maar toch wat - punten in algemene zin.Rond zwembad staan nu al 2 dgn dezelfde kopjes/borden!Jammer dat er voor de mensen die wat slechter ter been zijn geen toilet beneden rond hoofdrestaurant is en je steeds naar boven moet. Ook geen planken richting de zee, je stapt bij zwembad strand en zand op. Neem voorbeeld aan oa Turkije die toch stuk loopplank heeft richting de zee. Schoonmaakmeisjes beginnen rond 8u al druk en luidruchtig te kwekken op de gangen.

Verwondering

Misjel,
    26-12-2018

Anti muggen spul meenemen. Mooi rustig afgelegen super hotel.

Prima resort, fraai gelegen

R.Z.,
    16-12-2018

Prima resort met goede kamers en dito ruime badkamer. Erg plezierig was de aparte wastafel in een nis net voor de badkamer met echt goede verlichting!

Balkon ruim genoeg en prive gelegen. Dat geldt trouwens voor het hele resort. Door de ligging en bouw komt het heel kleinschalig over.

Eten zonder meer goed en voldoende gevarieerd.

De bediening & staf is erg vriendelijk en behulpzaam. Een diike pluim.

Puntje van verbetering is het feit dat op het strand te weinig bedjes staanen belangrijker nog veel te weinig windschermen. Ook rond het zwembad, royaal genoeg, zoude met gemak wat meer bedjes geplaatst kunnen worden. Als dit op orde komt dan is een dikke negen zeker verdiend!