vakanties Sao Vicente

Reviews over accommodaties in Sao Vicente

Geweldig hotel en super locatie

Nieneke ten Hove,
    22-4-2018

Prima hotel, erg netjes, uitzicht over t park (voorzijde) is mooi zeker met ondergaande zon. Heerlijk ontbijt. Gelegen in het centrum maar niet aan de doorgaande weg. Dus weinig tot geen geluidsoverlast. Genoeg restaurants in de buurt, en richting het strand is 10 minuten lopen. Super mooie hotel beachbar met gratis strandstoel parasol en handdoeken op vertoon van kaart( verkrijgbaar aan de receptie)

Heerlijk relaxen aan zee

Simone,
    10-2-2018

Direct aan een lang uitgerekt strand gelegen.

Ontbijt was gevarieerd. Verschillende type kamers en bungalows. Je kunt heerlijk relaxen op jet strand of langs het zwembad. Pendeldienst naar de stad Mindelo.

Als je op stap wil tot laat dien je wel rekening te houden met een taxirit terug. Zoek vantevoren uit hoeveel dit kost anders betaal je de hoofdprijs.

Fantastischje kunt overvaren naar st Andrao

Marian,
    8-3-2017

Ontspannen en cultuur en je kunt er goed wandelen. Goedkoop vervoer, waar je maar heen wilt.

Heerlijk ontspannend en niet duur!

Tom en Els,
    8-3-2017

Als mensen echt slecht ter been zijn, is dit niet zo'n goede bestemming.

Er waait voortdurend een heel harde wind, sommige mensen kunnen daar niet tegen

te woepie

Renée,
    4-3-2017

Dat de stad in een paar dagen te zien is dus knoop er een ander reisdoel aan vast bv. Santo Antao.