vakanties Baja Sardinia/Costa Smeralda

Reviews over Baja Sardinia/Costa Smeralda

Heerlijk hotel, wat hoger gelegen, mooi uitzicht!

Jana,
    1-9-2018

Mooi hotel, grote kamer met een ruim, comfortabel bed, koelkastje en airco op de kamer. Vriendelijk personeel. Wij hadden Hp geboekt, echt een aanrader! Koud buffet en 3 gangen keuzemenu, heel goed. Prachtig zwembad, het complex wordt goed onderhouden. Wie rust zoekt in een mooie omgeving moet dit hotel zeker boeken.

Fantastisch!

Kim,
    20-4-2018

Het is een ideale uitvalsbasis om het eiland te ontdekken. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De appartementen waren goed, alles aanwezig wat je nodig hebt en het was schoon! De mannen misten alleen een soort van bar bij het zwembad, misschien dat ze daar iets aan kunnen doen.

Fantastisch Hotel we komen ieder jaar terug

Corine van der Heiden,
    25-8-2017

De ligging van het hotel is werkelijk heel goed er is een vlak strand maar ook een prachtig strand tussen de rotsen en in de avond erg gezellig in het levendige Baja Sardinia. Het personeel is erg vriendelijk niets is te veel het eten is subliem en iedere dag iets anders .wij komen hier al enkele jaren.Dank ook aan Gulio de manager van de restaurants hij heeft zijn personeel een goede training gegeven.

De kamers zijn verschilllend en goed schoon de junior suites zijn heerlijk ruim.

Prima appartement, schattig complex.

Marjolein,
    17-8-2017

We hadden het grootste appartement met twee slaapkamers. Was heel ruim, met een tuintje en groot balkon/dakterras twee badkamers en een prima keuken. Het was niet brandschoon, maar zeker niet smerig. Volgens de reisorganisatie moesten we de sleutel ohalen bij een hotel, maar dat bleek al tien jaar niet meer zo te zijn. Ook is het niet op 50 meter van het strand, maar wel dichtbij op een paar minuutjes loopafstand. Helaas lag het appartement tegenover een uitgaansgelegenheid voor jongeren, en vlakbij glasbakken waar ook 's nachts regelmatig ladingen bierflesjes in werden gestort. Dat gaf op sommige nachten erg veel lawaai, maar als je voor 1 juni gaat, dan is het zomerseizoen nog niet begonnen, en dan is het een stuk rustiger.

Fantastisch vakantie, voor herhaling vatbaar ! 🌞

Eddy Ilse,
    5-6-2017

Zeer vriendelijk personeel. Mooie omgeving. Het eten was zeer lekker. De kamers waren dik in orde, ligstoelen op het terras, douche was wat klein. Zeer geschikt voor koppels, rustig gelegen.

Baja Sardinia/Costa Smeralda scoort een 8 uit 10, op basis van 26 reviews