Sorteren

Reviews over Baja Sardinia/Costa Smeralda

Heerlijk eiland

Nicky
    12-7-2018

Heerlijk eiland, niet te druk, mooi weer en altijd dichtbij de zee. Jammer dat de winkels tussen de middag sluiten, daar moet je wel rekening mee houden, voor de rest fantastisch

Een stukje paradijs in Europa

Monique Nijland
    9-5-2018

Sardinie is te mooi om op 1 plek te verblijven dus ik raad aan trek rond.

Aanrader!

Ans
    6-3-2018

Het eiland is mooi en rustig, prachtige natuur, schitterende stranden. Leuke stadjes, lekker eten. Aanrader. Appartement was prima, best groot, maar wij waren de enige gasten en dat is een beetje saai. Verder zeer een bezoek waard!

Gezellig chique

Annemarie
    27-8-2015

Baja Sardinia is een klein dorpje onder de rook van Porto Cervo. Het is iets minder chique, maar gezelliger. Er is een pleintje waaraan verschillende restaurants, bars en winkeltjes liggen. Het is niet zo duur als in Porto Cervo, maar wel prijziger dan in de rest van (niet-toeristisch) Sardinie.

Gewoon geweldig

Corine van der Heiden
    12-7-2015

Zeker een plaats om terug te komen

Baja Sardinia/Costa Smeralda scoort een 8,6 uit 10, op basis van 24 reviews