• Type accommodatie

• Waardering

53 accommodaties in

Cagliari

Reviews over Cagliari

Super mooie stad, perfecte ligging

ruud weinans, 25-11-2017
    Echte oude stad gelegen in het hart van de historische stroming/handel op en aan de Middellandse zee....mooi aan zee gelegen, ontzettend veel keuze in restaurants

Oké stad met aardig wat cultuur

DanaR, 7-10-2016
    Wij vonden cagliari niet de leukste/mooiste stad van onze roadtrip door Sardinië. Er zijn aardig wat bezienswaardigheden te zien al is de sfeer wat minder het was voor ons gevoel gewoon meer een grote stad. voor een dagje is het aan aanrader.

Leuke stad!

An123, 20-5-2015

Erg leuke stad: een combinatie van knusse straatjes, een mooie haven en prachtige stranden. Ook flamingo's zijn hier te zien.

Het is vergelijkbaar met de Parijse wijk Montmartre, maar dan in het groot en met gekleurde huizen. De mensen zijn erg vriendelijk. Zeker een aanrader om een dag heen te gaan als u zich in het zuiden van Sardinie bevindt.

Mooie plaats

Tom, 24-9-2014
    Wij zijn hier aangekomen met de nachtboot uit Napels. De aankomst is mooi. Het is een prettige stadje met mooie stranden, Vooral Italiaanse toeristen. Mooie rondwandeling gemaakt. Diverse mooie monument. Leuke terrasjes bezocht. Het stadje heb je wel redelijk snel gezien. We hebben er niet overnacht.
Cagliari scoort een 8,3 uit 10, op basis van 41 reviews