Alghero

Reviews over Alghero

Prachtig

Rita Gerlach,
    7-4-2019

Prachtig historische stad mooie stranden en boulevard . Ik zou hier niet in augustus heen gaan, erg druk i.v.m. vakantie italianen. Heel sardinie is mooi qwa natuur en bergen en stranden en bewoners , je kunt het niet vergelijken met spanje of turkije qwa winkels en disco's. Er zijn wel genoeg restaurantjes.Ook de strandjes zijn in het voor en najaar erg rustig. Het kan maar zo zijn dat je enigste op het strand bent. Wij zijn er al zeven keer geweest. Ook een paar keer een auto gehuurd en een rondreis gemaakt. Cagliari is de grootste stad met veel historische gebouwen . Maar porto servo de magdalena eilanden capo testo mag je ook niet missen. Elke streek heeft zo zijn eigen bezienswaardigheden De appartementen geboekt via touroperator. Dit is ons favorite vakantieland, lekker dichtbij ,slechts twee uurtjes vliegen, en meestal prachtig weer.

Gereisd met partner in mei 2018

Mooie & gezellige stad

C,
    2-12-2018

Erg leuk stadje waar vanalles te beleven valt. Savonds is het erg gezellig om door de stad te lopen. Bijna alle winkels en restaurants waren (in ieder geval op zaterdags) tot laat in de avond geopend, gezellig qua drukte. De stad is een aanrader om even een aantal dagen te verblijven als je bijvoorbeeld aan het rondtrekken bent door Sardinië! Als je opzoek bent naar mooie stranden dan gaat Alghero tegenvallen. Hiervoor adviseer ik toch eerder om naar het oosten van Sardinië te gaan.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig en niet te groot!

Suzanne K.,
    13-11-2018

Gezellige, niet al te grote stad, niet altijd even makkelijk met parkeren dus huur een lekker klein autootje! Zeker een pizza gaan eten bij OK pizza; goedkoop en ohh zo lekker!! Goede stad om een trip met de auto op Sardinië te beginnen, maar niet per se om een week of langer te blijven.

Gereisd met partner in september 2018

Ongelooflijk mooi eiland.

P. Beers,
    10-7-2018

Sardinie is overal even mooi. Bv. de muurschilderingen in Tinnura, de prachtige kustweg van Alghero naar Bosa, maar ook de weg terug door het binnenland van Bosa naar Alghero via Villanova Monteleone waarna je een schitterend uitzicht krijgt op Alghero.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Amazing

Jennifer,
    18-5-2018

Bijna alles was goed! Vriendelijke mensen. Mooie uitzichten. Leuke boot tripjes. Goede en interessante informatie over de grotten en de kust van het eiland. Minder goed: beetje aan de prijzig kant. En ook middagtijd sluiten alle winkels..dat is niet persee niet goed, gewoon iets anders waar je rekening ermee moet houden. Maaar heeel mooie eiland! Mooie stranden wel met heel koude zee hahah ik zal zeker nog een keer daar gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2017
Alghero scoort een 8,7 uit 10, op basis van 163 reviews