Reviews over Carovigno

Fantastische ontvangst !!

Michel Mievis,
    30-7-2018

Deze B&B is zoals je hem ziet op de website, mooi gelegen te midden van de olijfbomen, rustig gelegen en van het verdiep zie je de blauwe zee op paar km afstand...! De kamer was heel net en mooi uitgerust met terrasje. Het ontbijt was prima, met verschillende broodjes, kaas/vlees, vers fruit, eigen gemaakte confituur en zelf gemaakte taarten... Indien je zin had in een eitje, geen probleem. Een prachtige locatie, dicht bij zee en tegen Ostuni, Cisternino, Alberobello, Polignano, enz... Zeker een aanrader !

Aardige bestemming maar niet voor een tweede keer

W.Willemstein,
    4-8-2015

Pluspunten :

Mooi complex, net appartement hoewel vrij klein.

Mooi zwembad. Groot, schoon en veel ligbedden.

Privé strand, met ligbedden en goede zwemplek.

Goede airco in appartement (ook belangrijk om muziek te overstemmen).

Minpunten:

Complex staat stand alone in kuststrook.

Voor 99% italiaanse gasten. En echt alleen op hen gericht.

In weekend wordt je overspoeld met (familie van) italianen.

Muziek in het zwembad van 1700 tot 2400. Volle bak en niets is meer verstaanbaar.

Vrij kleine balkons in appartement, plek voor net 3 mensen.

We moesten zelf vragen om schone handdoeken en beddengoed, anders gebeurd het niet.

Algemeen:

Voor je rust moet je hier niet zijn.

De hele kust bestaat uit keiharde en onregelmatige rots. Moeilijk beloopbaar en helemaal leeg. En je hebt absoluut een huurauto nodig, want zonder auto kom je nergens. Met een auto zit je zo in Ostuni, Alborobello, Lecce en meer leuke plaatsen. Er is een kleine supermarkt en pizzeria in de buurt, half uurtje lopen.

Eten was altijd lauw en niet verfijnd.

Mathilde,
    10-7-2014

Imposante receptie met vriendelijk personeel. Kamers liggen in rij-bungalows met een verdieping en trap. Toeristisch treintje zorgt voor het vervoer vanaf het resort naar het privestrand ( zelf lopen in 20 minuten). Prachtig aangelegd zwembad waar het heel druk kon zijn.

Het restaurant is veel te druk, want met 374 kamers zijn er ca. 1000 gasten en elke kamer heeft een vaste tafel. De eetzalen zijn zo groot dat je er bijna in verdwaalt, maar de sfeer is er een beetje hectisch. De eetzaal ligt onder de grond, er zijn geen ramen.

mooi en rustig hotel

sien en ed,
    28-6-2010

goed hotel ontbijt kan beter weinige keuze,

ze spreken alleen italiaans je moet alles met handen en voeten uitleggen.

toch was het een geslaagde vakantie.

geen echte camping voor tenten en caravans

mattanja,
    24-8-2008

In juli 2008 op deze camping gestaan. Veel huisjes en chalets gebouwd en daardoor zeer weinig plaatsen voor trekkers zoals wij met een vouwwagen. je wordt tussen de huisjes gezet. Sanitair werd op zich wel schoongemaakt , maar was erg verwaarloosd. Mooi zwembad. Strand was vlakbij, maar niet echt fraai. Goede winkel, en goede bewaking.

Carovigno scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews