vakanties Gallipoli

Reviews over Gallipoli

Geweldig!

Fam. Veenvliet,
    6-7-2018

Begin juni 3 weken op daze camping gestaan met onze vouwwagen. We hebben een heerlijke vakantie gehad . Vriendelijk personeel, mooi zwembad en een goed restaurant net buiten de camping. Het strand is een rotsstrandje met een houten vlonder om op the zonnen en een Kleine strandbar waar je iets kunt drinken. Vlakbij de camping zit een goede supermarket. Naar Gallipoli kun je met een gratis pendelbus. Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt omdat het parkeren geen enkel probleem was in het voorseizoen. In de omgeving is veel te zien. Toen wij er waren was het waterpark nog niet open dus geen idee of dat veel overlast geeft. Wij hebben genoten in Puglia.

Rave,
    11-1-2018

Vriendelijke ontvangst. Heel behulpZaam met het zoeken van een plek. Kindvriendelijk. 100 mrt van zee en pendelbus naar Galipoli.

uitstekend verblijf

jos de jager,
    4-10-2017

wij hadden voor 2 weken een huisje geboekt rechtstreeks bij de camping wij kwamen met eigen auto omdat wij al langer in Italie verbleven . De ligging en de staat van het huisje was zeer goed .Verder vonden wij het zwembad op de camping zeer fijn . Het strand was wat minder maar niet slecht .

De gratis pendelbus na Gallipoli was erg fijn , geen gedoe met parkeren . De grote supermarkt op enkele honderden meters van de camping was handig . Verder waren de steden zoals Lecce , Otranto en Brindsi binnen 100 kilometer dus geen lange reistijden. . Gallipoli was een gezellig stadje met vooral s avonds een fijne sfeer .Een dag voor vertrek hadden wij een lekke autoband op de camping en het reserve wiel had afwijkende wielbouten . Zonder dat wij om hulp moesten vragen deed campingmedewerker alles om ons te helpen zodat wij de volgende dag met 2 nieuwe achterbanden konden vertrekken . Wij ervaren bijna elk jaar de vriendelijkheid van de Italianen , hoe zuidelijker hoe vriendelijker.

Excellent, eco-resort, duinen, naast de zee:super

Hendrika van den Berg,
    26-6-2016

Niets ten nadele te melden. Halfpension:prima colazione;-ontbijtbuffet onder de bomen; uitstekend!; Keuze: Il pranzo(warme lunch) onder de bomen of la Cena: diner, in restaurant. Veel groenten. Vriendelijk bejegend; prima bedden, airco, zeer schoon; elke dag optimaal schoongemaakt,. aardig balcon; Vriendelijke medewerkers.

Receptie: Engels sprekend. Kidsvriendelijk:leuke animatie; zwembad zeer goed; gratis ligbedden op strand. Voor de deur; heerlijke zee en bijzonder de ligging: in de duinen ca. 7 km. van de sfeervolle stad Gallipoli. In de duinen allerlei activiteiten, bovendien het tennispark waar ook balspelen kunnen plaatsvinden. Theateroptredens in het duintheater en overdag:mogelijkheden voor sport en spel. Gallipoli. Qua ligging uitstekend om de hele omgeving van de hak van de laars te verkennen. Complimenten aan het adres van touroperator, want bij ons pakket hoorde ook een gestroomlijnde auto. Beoordeling 9.Super.

Redelijk goed hotel, erg geïsoleerd gelegen.

Arjen,
    22-5-2016

Flink hotel aan zee gelegen met een eigen strand. Goede kamers, compleet ingericht. Schoonmaak en schone handdoeken: dagelijks. Mooi zwembad. De ligging is ca. 8 km. buiten het oude centrum van Gallipoli. Dagelijks rijdt er een hotelbus naar het centrum, wel tegen betaling. Het ontbijt, 's zomers buiten geserveerd, is self-service, maar wel goed. Het diner is typisch Italiaans: alleen het vlees is warm, groente etc. wordt koud op tafels gezet en kun je zelf halen.

Erg smakelijk is het na enkele dagen niet meer.

De gasten komen vnl. uit Italië - er worden bridgetoernooien georganiseerd, verder wat Duitsers en Belgen en Nederlanders.

In het hotel kun je excursies boeken, o.a. naar Lecce, een aanrader. Wel vragen of de gids ook andere talen dan Italiaans spreekt. Een huurauto is voor dit hotel het beste om uitstapjes te kunnen maken. De afstand tot de luchthaven van Bari is groot. De transfer duurde meer dan 2 uur.

Het hotel is alleen aan te bevelen voor een strandvakantie (met kinderen).

Gallipoli scoort een 8,9 uit 10, op basis van 36 reviews