Sorteren

vakanties Gallipoli

Reviews over Gallipoli

Mooi, historisch stadje op een schiereiland.

Arjen
    22-5-2016

Het lopen door het oude centrum is bijzonder. Je waant je in vroeger eeuwen.

Bezoek de kathedraal en de kerk San Francesco. Enkele kerken waren in 2015 in restauratie. Verder zijn er enkele oude olijvenpersen te bezoeken. Het kasteel ligt prachtig bij de brug naar het oude centrum.

Terrasjes en restaurants, evt. aan zee, zijn er ruim voldoende.

Leuke plaats met veel winkeltjes

Nadja
    5-9-2015

Gallipoli heeft veel horecagelegenheden en ook aardig wat winkeltjes in de lange hoofdstraat.

Het is leuk om ersavonds rond te lopen en er wordt in de zomer ook regelmatig wat georganiseerd buiten.

Leuk stadje

Kejan
    8-7-2015
    Leuk stadje. Vergeet vooral niet op de kade te kijken als de vissersschepen binnen komen. Klein overzichtelijk centrum met een paar winkelstraatjes en veel horeca. Het nieuwe deel is een lange winkelpromenade met wat boetiekjes en ketens. Koop een ijsje bij Martinucci (die hebben ze ook in enkele andere plaatsen in de regio, altijd binnenlopen!).

Italiaans vissersplaatsje

miranda
    14-8-2014
    Leuke plaast om te bezoeken.

prachtig gelegen!

Conny
    17-6-2014
    Het historische centrum van Gallipoli is mooi gelegen op een schiereiland zodat je overal water om je heen ziet. Het is heerlijk slenteren door de smalle straatjes waar van alles te zien is en tijdens de siestatijd loop je er helemaal alleen!
Gallipoli scoort een 7,7 uit 10, op basis van 35 reviews