We hebben een aantal aanbieders voor Lecce voor je op een rij gezet:

Reviews over Lecce

Prachtig barokdecor, rampzalige musea

Bert Barthels
    13-4-2019

De binnenstad is een prachtig barokdecor. De barokkerken zijn een must wanneer je de stad bezoekt, bespaar je de musea, dat is een aaneenrijging van frustraties. Officieel allemaal geopend de werkelijkheid is geheel anders. Het provinciaal museum is gewoon dicht, één grote bouwwerf. Het historisch museum MUST trakteert voor 5.5 € op een expositie moderne kunst, geen spoor van het historisch patrimonium. Het kasteel Karel V was ontoegankelijk volgens de ticketbalie, maar zou de dag nadien wellichtg open zijn. Dat alles op 1 Dag, eindbesluit. Lecce is een zeer mooie en leuke plaats om te verblijven, maar skip gewoon alle musea om met een goed gevoel huiswaarts te keren.

Gereisd Met partner in april 2019

Parel

Willem
    21-8-2018

Lecce is echt een hele complete stad. Heerlijk om te vertoeven. Zeker de lange zomeravonden zijn super. Overal leuke terrasjes maar ook fantastische eeuwenoude bouwwerken en een zuiderlijke sfeer. Helemaal top. Een juweeltje.

Prachtige barokke stad

givago
    14-7-2016

Lecce wordt ook het Florence van het zuiden genoemd en heeft vele gebouwen die in barokstijl zijn opgetrokken.Op de piazza del duomo staat de mooie kathedraal met een 70 m hoge campanile,rechts van de kathedraal staat het bisschoppelijk paleis en het seminarie. In de Via Vittorio Emanuelle II kom je mooie barok kerken tegen. Aan de Piazza Sant Oronzo ,het hoofdplein van de stad, bevindt zich het infokantoor en zijn de resten van een amfitheater goed zichtbaar.

Gereisd Met partner in juni 2016

Fantastische plek

Margo Goudriaan
    13-7-2015

Lecce is een bruisende stad. Het centrum is qua bouwstijl geweldig. Je voelt je hier echt in een ansichtkaart lopen. De toeristen die je tegenkomt zijn overwegend uit Italië zelf. Je hebt er prima restaurants en lekkere terrasjes voor een kop koffie in het zonnetje. 's Avonds zijn een aantal gebouwen in de stad spectaculair verlicht. Kortom Lecce is zeer de moeite waard!!!!

Gereisd Anders in juni 2015

Mooie stad in een mooi gedeelte van Italië

G
    11-9-2014

Lecce is een levendige mooie stad, met veel heerlijke restaurantjes. Wanneer je kiest voor een verblijf in Lecce, huur dan een auto en zoek de kust op. Het nabij gelegen Gallipoli of Otranto op. Dit zijn prachtige kustplaatsen waar je de drukte van de stad even kan ontlopen.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lecce scoort een 8,6 uit 10, op basis van 41 reviews