Zakynthos

We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos voor je op een rij gezet:

accommodaties Zakynthos met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Zakynthos

Prima hotel aan het stran

c67,
    5-4-2019

Prima hotel, ligt aan het strand. Eten is prima en de kamer is ook netjes. Echt een aanrader voor een ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie vakantie om helemaal tot rust te komen?

Kelly Verhoeven,
    3-4-2019

Prachtig nieuw hotel dat van alle gemakken voorzien is. De kamers zijn wel een beetje gehorig. Wij hadden het verblijf op basis van all inclusive geboekt. Het eten was erg goed alleen de keuze wel wat beperkt. Iedere middag en avond is het wel ongeveer hetzelfde wat je eet dat vond ik persoonlijk wel jammer. Verder is het een rustige omgeving, een tip is om echt een aantal dagen een auto te huren en de mooie kust te verkennen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Super

Johanna,
    28-3-2019

Het is een heerlijk rustig hotel. Vriendelijk personeel en heerlijk schoon. Het eten is ook erg goed. Er zijn voldoende stoelen rond het zwembad, dus altijd een plaatsje. Lekker relax.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super hotel

Fam. Schalkers,
    25-1-2019

Prachtig hotel en een mooie uitvalbasis op het schitterende eiland Zakynthos. Het eten is echt iedere dag gevarieerd en van goede kwaliteit. Ons zoontje (3) heeft zich prima vermaakt in het kinderbad. Ook voor volwassenen zijn de infinity pools een aanrader. De service is zeer goed, wij gaan in mei 2019 weer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Helemaal top

Demi van Lierop,
    19-1-2019

Zo'n mooi hotel! Eerste keer alleen op vakantie en we hebben echt geluk gehad. Heel mooi zwembad, lief personeel, lekker eten, schone kamers, mooi handdoekje gevouwen bij aankomst. Fijne ligging, zakynthos is een prachtig eiland met genoeg te zien. Al met al een top vakantie gehad, mede dankzij het hotel! Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018