vakanties Peloponnesos

Reviews over accommodaties in Peloponnesos

Helemaal geweldig!

Marian,
    1-11-2018

Een prachtige camping, vol met bloemen. Zeer mooie toiletgebouwen, allemaal heel erg schoon. De plaatsen zijn niet heel ruim, maar alles paste precies (grote caravan, luifel en bijzettent van de kinderen) De ligging aan het strand is perfect, je kunt er mooi snorkelen. Het zwembad is prima. Bij het restaurant kun je goed eten, in de winkel verkopen ze de basis benodigdheden. Grote supermarkt op 10 km rijden, een lidl op 16 km. Het enige nadeel is dat de camping wat afgelegen ligt, voor de bezienswaardigheden moet je aardige einden rijden. Er zijn hele mooie stranden in de buurt, waar je soms niemand anders om je heen hebt. Het is sowieso een rustige omgeving.

Als je je een avond een toerist wilt voelen, ga dan naar Arkoudi, daar zitten leuke restaurants en een paar souvenirsshops :-)

We hebben hier een geweldige vakantie gehad, de eigenaar laat je ook erg welkom voelen op de camping.

We komen zeker nog eens terug!

Voor ons een "heerlijk vakantiehonk"

Carin Perenboom,
    3-10-2018

Weer heerlijke weken bij Erietta door gebracht. We hadden nooit gedacht dat we vaker op de zelfde plaats, na elkaar, terug zouden komen. Maar de ligging voor ons is goed. Zowel de afstand naar de grote supermarkt als het strand (200 m). De meeste studio's (4 van de 5) hebben geen of weinig trappen. Er wordt 3 x per week zeer goed schoongemaakt en bedlinnen en handdoeken gewisseld. Er is van en naar de transferbus geen koffer service, ook zijn er geen kluisjes aanwezig. In heel Stoupa is er een slechte telefoon en wifi verbinding. Daar valt blijkbaar niets aan te doen. We merkte ook dat er algeheel grondig onderhoud nodig is. Als er een probleempje is, wordt er zo snel als mogelijk wat aan gedaan. Ook een kapstok is erg wenselijk. En voor de toekomst een stang in de douche voor houw vast, en verhoogde wc potten. Volgend jaar zijn we er zeker weer en kijken uit naar Nico, Nicoletta, Erietta, Stavros en natuurlijk mini Erietta.

Ga hier heen! Genieten!

Corine,
    15-9-2018

Mooiste camping ooit!! Overal prachtige bloemen. Mooi sanitair, heerlijk zwembad, een restaurant waar je heerlijk kon eten. Een bar aan het strand met overheerlijke hamburgers. Campingpersoneel erg vriendelijk. Kortom een topvakantie!

Aanrader

Wim Meijrink,
    4-9-2018

Kleinschalig appartementen complex.(8)

Netjes gerund en onderhouden door Erietta en Stavros.

Stoupa is een gemoedelijk en rustig plaatsje met 2 stranden op korte afstand.

Ruime keuze aan restaurants.

Kom hier sinds 2013 elk jaar een of tweemaal terug.

Fantastisch!

Judith,
    28-8-2018

Wat een fijne plek om je vakantie te vieren!

De appartementen zijn ruim,schoon en lekker dichtbij de boulevard(loopafstand)

Wij en onze kinderen(6 & 8 jaar) hebben hier een super vakantie gehad en komen zeker terug!

Ook de eigenaresse stond dag en nacht voor je klaar en was erg vriendelijk.