Peloponnesos

Reviews over accommodaties in Peloponnesos

geweldig

elly fitters,
    12-1-2019

hele mooie rustig gelegen studio's. prachtig uitzicht. wel een eindje buiten stoupa gelegen. auto huren is wel aanbevolen, de peloponessos is prachtig

Gereisd met partner in juli 2018

Helemaal geweldig!

Marian,
    1-11-2018

Een prachtige camping, vol met bloemen. Zeer mooie toiletgebouwen, allemaal heel erg schoon. De plaatsen zijn niet heel ruim, maar alles paste precies (grote caravan, luifel en bijzettent van de kinderen) De ligging aan het strand is perfect, je kunt er mooi snorkelen. Het zwembad is prima. Bij het restaurant kun je goed eten, in de winkel verkopen ze de basis benodigdheden. Grote supermarkt op 10 km rijden, een lidl op 16 km. Het enige nadeel is dat de camping wat afgelegen ligt, voor de bezienswaardigheden moet je aardige einden rijden. Er zijn hele mooie stranden in de buurt, waar je soms niemand anders om je heen hebt. Het is sowieso een rustige omgeving. Als je je een avond een toerist wilt voelen, ga dan naar Arkoudi, daar zitten leuke restaurants en een paar souvenirsshops :-) We hebben hier een geweldige vakantie gehad, de eigenaar laat je ook erg welkom voelen op de camping. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Peloponnesos, geweldige vakantiebestemming

Aart van den Brink,
    8-10-2018

Ktima me Thea is een geweldig mooi en goed verzorgde accommodatie in Stoupa. Ongeveer 1200 meter van Stoupa, dus wel even een stukje lopen. Stoupa is een leuk levendig plaatsje waar het goed toeven is en vanwaaruit de Peloponnesos kan worden verkend en oudheidkundige lokaties kunnen worden bezocht. Volgend jaar weer naar de Peloponnesos. Dan Gialova. En natuurlijk met touroperator.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig appartement met mooi uitzicht

Jo,
    29-9-2018

We waren in Fofo in huisje 1 van 4 appartementen. Huisje 1 is echt een aanrader. Je hebt er het mooiste uitzicht over de baai en stadje Pylos. Beneden zijn nog 2 appartementen, die dubbel zo groot zijn. Het is een steile klim naar boven, maar huisje 1 is hrt makkelijkst bereikbaar. Als je goed ter been bent, is huisje 4 de beste optie, dat is lkeer rustig maar ligt iets hoger. Het dorpje met een leuke boulevard is vlakbij. De eigenaren zijn erg aardig. Het zwembad is fijn naar niet zo groot, 3x6 meter. Doordat het water 2 meter diep is, is het ongeschikt voor kleine kinderen. Het is een complex meer geschikt voor actieve mensen zonder kinderen. Je kunt prachtig wandelen in de omgeving en er op uit met de auto voor culturele uitstapjes en de natuur in de omgeving.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Indien gerenoveerd zeker terug.

Luc Vicca,
    16-9-2018

Mooie locatie. Lekker eten. Ietwat verouderd hotel.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)