We hebben een aantal aanbieders voor Olympia voor je op een rij gezet:

vakanties Olympia

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia voor je op een rij gezet:

Reviews over Olympia

Dit moet ooit geweldig geweest zijn

Frank
    17-9-2016

Maar nu niet meer, je moet wel heel verbeeldingskracht hebben. Toch wel de moeite, omdat je door de omvang ervan& de uitleg over de gebouwen wel eea kan inschatten. De keuze was tussen dit of een strand, dan vinden we toch dat je dit gezien moet hebben.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Fenna Bastiaansen
    8-10-2013

Het is cultureel gezien een fantastische spot om een keer langs te gaan. Mooie omgeving en erg indrukwekkende sites. Aanrader: ga vroeg op de dag, rond het middaguur is het niet uit te houden (i.v.m. de hitte)

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Prachtige plek

Rymen
    10-5-2013

Antiek Olympia en museum zijn een uitstekende bestemming voor kultuur- en geschiedenisliefhebbers. Mits een goede gids of een goed reisboek spreken de stenen tot jou! Bakermat van de Olympische spelen en gedachte. Prachtig museum.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

start marathon

Corrie
    5-11-2012

De plaats waar de start van de olympische spelen begonnen met alleen mannelijke sporters die naakt moesten sporten zodat te zien was dat het heren waren, nog steeds wordt hier het olympisch vuur ontstoken

Gereisd Met vrienden in mei 2000

erg toeristisch

Conny
    25-10-2012

Het dorp Olympia leeft van de toerist en je vindt er dan ook veel souvenirwinkels en restaurantjes. Toen wij er waren kon je nog goed de sporen zien van de branden van het jaar ervoor. Bizar. Zeker ook om te zien hoe de brand bij het historische gedeelte een halt is toegeroepen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Olympia scoort een 3,1 uit 10, op basis van 27 reviews