We hebben een aantal aanbieders voor Tolo voor je op een rij gezet:

Reviews over Tolo

Uitstekend

J.Alberts
    7-2-2018

Als men daar komt is het een aanrader om bij de haven een dag met de Eros boot mee te gaan. Dit is een vissersboot die op zee een paar eilandjes bezoekt met de mogelijkheid te zwemmen. "s middag wordt er een lekker picnic gehouden op een verlaten eilandje met wijn e.d., zwemmogelijkheden en een bezoek aan een kerkje

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldig. Wij zeggen doen!

Monica Balk en vriendinnen
    9-5-2017

Zoek je een leuk hotel met een vriendelijk onthaal en wil je zo het strand kunnen lopen? Dan zit je hier helemaal goed en hoef je niet verder te zoeken. Zo wie zo is het plaatsje Tolo te gek, wat een gezelligheid en lieve mensen. Met touroperator op reis dan zit je goed.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorpje vlak bij Nafplion en Epidaurus!

Heel leuk dorpje aan het strand!!
    20-2-2017

Leuke dorp met lekkere restaurantjes aan het strand. Gezellige sfeer, op een avond liepen we op een straatfeest uit met Griekse life muziek en Griekse dans. Centrale ligging bij het kanaal van Korintie, Nafplion, Epidaures.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Redelijk

Stef
    18-6-2016

1 grote straat met daarin voldoende restaurantjes en winkeltjes. Geen gezellige boulevard of plein. Volgens de eigenaresse van ons Hotel hadden veel mensen met name polen geannuleerd vanwege het vluchtelingen probleem.Het was dan ook ergens rusting .Vluchtelingen kom je in Nederland meer tegen dan in deze streek, totaal niet dus. Het was te rustig daardoor ook geen sfeer. Links aan de rand vanTolo wel mooie stranden en heel kindvriendelijk. Stoupa is wat sfeer betreft en compactheid veel gezelliger en sfeervoller.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Start seizoen

Jessie
    11-5-2014

Doordat we vroeg in het seizoen een bezoek brachten aan Tolo, was het stadje eigenlijk nog niet klaar voor de ontvangst van gasten. Jammer, maar er waren genoeg staartjes open waar we ook hartelijk ontvangen werden. Zeker Maria's café en restaurant. We hebben er heerlijk gegeten.

Gereisd Met partner in mei 2014
Tolo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 80 reviews