East of England

We hebben een aantal aanbieders voor East of England voor je op een rij gezet:

vakanties East of England

We hebben een aantal aanbieders voor East of England voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in East of England

Goed hotel met goede faciliteiten.

Samantha,
    17-11-2018

Perfect hotel om de Harry Potter studio's te bezoeken. Op loopafstand van station Watford Junction dus met de trein ben je ook in een klein halfuurtje in Londen. En vanaf Watford Junction gaat een shuttle bus naar de studio's. Let op hiervoor heb je wel contant geld nodig voor een bus ticket! Het hotel is echt super. Grote kamers met een prima badkamer. Wij hadden zelfs een bed. Onze kamer was gelegen aan de straatkant maar wij hadden weinig last van geluid. Ook was het erg prettig dat de kamer airco bevatte. Ontbijt was ook prima. Ruim aanbod en heerlijk. Je kon zelfs bagels afbakken in een klein oventje. Ook de bar in het hotel was prima. Daarbij was dit hotel ook op loopafstand van het centrum van Watford wat overigens ook leuk is om naartoe te gaan. Kortom kwalitatief goed hotel, goede faciliteiten en helemaal fijn als je Londen zelf te duur vind om te verblijven. En vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke complete stacaraven van alles voorzien

Ge,
    1-2-2018

De vrijheid van een eigen vrijstaande stacaraven. Het complete vakantiegevoel met eigen slaapkamers, badkamer en keuken. En een ruime woonkamer met zitgedeelte en met eetgedeelte. En natuurlijk een warme kachel voor de koude momenten. Lekker knus en gezellig. Eenvoudig, maar alles er. Eigenlijk is het gewoon een tiny house. Dat is dus echt ontspannen en lekker genieten. Wat wil je nog meer in je vakantie dan zo'n complete accomodatie die helemaal voor jou zelf is en je een oneindig vakantiegevoel geeft.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Wouw!

Hilda,
    29-11-2017

Vier dagen met touroperator en ontzettend vriendelijke en behulpzame Buschauffeur/gids(Derk) voor het eerst naar Londen (in kerstsfeer). Verblijf in Holiday INN in Stevenage. Prima hotel, vriendelijk personeel. Alles klopt volgens beschrijving.

Pinautomaat, kleine kerstmarkt, eettentjes, Primark , 24 uur supermarkt ASDA , alles op loopafstand van hotel. Prima Engels ontbijt, buffet voor 20 pond pp erg matig.Andere stopcontacten,stekkers verkrijgbaar bij receptie. Excursies in Londen beleefd onder begeleiding van onze eigen gids, buschauffeur Derk.Stadswandeling, licht tour, boottocht over de Thames, shoppen, alles was geweldig en leerzaam. Ontzettend lieve en behulpzame nederlandse gids Marie-Louise vertelde vol passie over ‘haar’ Londen en een deel van de bezienswaardigheden.Enig minpuntje:hotel ligt op een uur afstand van Londen.Prachtige reis beleefd.Hopelijk komen wij ooit nog terug!! Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in november 2017

Kamer en badkamer schoon

Bed goed

Voldoende voorzieningen ; TV fohn koffie/theevoorziening inloopdouche

Strijkplank en bout

Het enige wat ontbreekt is een koelkastje

Ontbijt engels en goed

Buffet eenvoudig

Grote supermarkt op loopafstand 24 uur open

Ruim 1 uur vanaf Londen centrum

Pal bij snelweg

In stevenage weinig te doen

Gereisd met vrienden in november 2017

perfect voor vertrek of aankomst Stena Harwich

Stephan Hendrikx,
    26-10-2017

perfecte camping als je met Stena aankomt of vertrekt in Harwich. Veel beter dan de camping in Harwich en maar een half uurtje rijden van de ferry. Schoon sanitair, vriendelijke eigenaar. Van te voren gebeld en laat aankomen was geen probleem. Op de terugreis dezelfde camping gepakt en vroeg vertrekken was wederom geen probleem. Prima plek gehad (geen stinkende vuilcontainers gezien) op een keurige hard-pitch. Colchester is een leuke stad, echt lekker eten doe je bij The Green Room (North Hill Hotel). Echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017