• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in East of England

Dicht bij ferry

Ans en Aart
    28-9-2016

Camping is makkelijk te vinden vanaf Stena line. Op vertoon van stena-reservering 10 GBP per nacht alleen contant te betalen inclusief Electriciteit. Sleutel voor toiletgebouw 10 GBP borg. Zeedijk vanaf de camping bereikbaar. mooie wandeling naar haven. Toiletten helemaal niet fris.

Dicht bij vliegveld

Rebecca Bella
    22-5-2016

Het hotel is bijna op het vliegveld. Er is in de buurt geen restaurant of winkel. Wij kregen een hele warme en muffe kamer. Dit hebben we gemeld en we kregen meteen een andere kamer! Dit keer een kamer met uitzicht op het vliegveld. Het ontbijt was super. De prijs van de drankjes in de bar waren duur. Er was een mooi zwembad met sauna. Op het vliegveld ben je in een uurtje met de trein in Londen! Hotel goed toegankelijk met rolstoel.

Super hotel

verwijst
    30-1-2016

wij hadden een zeer vroege ochtend vlucht, we kwamen aan in londen stansted rond 7 uur smorgens lokale tijd. De incheck tijd was 15:00. Toen we vroegen of we eerder op de kamer mochten omdat we moe waren was dit geen probleem en we mochten ook nog eens ontbijten ( beide kostenloos ) hele vriendelijke mensen en alles kan geregeld worden. Mooi hotel, genoeg ontbijt keus. Kamer schoon , gratis wifi doet het perfect . Zwembad stelt niet veel voor maar is ook niet nodig ( wel een sauna en stoomcabine) hele fijne ervaring! Het enige minpunt is dat het vrij duur is. Wij zaten aan de achterkant van het hotel , erg veel van de opstijgende en landende vliegtuigen hoorde je niet. Treinstation is ook bij het vliegveld. ( beide 1 minuut lopen )

Heerlijke midweek gehad

ruud_ingeborg
    16-6-2014

Wij waren hier voor de 2e keer nu in een woodland lodge, mooi huisje schoon en van alle gemakken voorzien.

East of England scoort een 7,6 uit 10, op basis van 97 reviews