• 1.155

Reviews over accommodaties in North West

Super!

André,
    12-9-2018

Wij reisden met 3 personen, waaronder iemand van 80 jaar die wat moeilijker ter been is. We hebben dit park vooral uitgekozen omdat het centraal gelegen is in het gebied wat we wilden bekijken, want we zouden toch veel met de auto rondrijden. Het park is druk bezig om diverse stacaravans te vervangen, waardoor wij de eerste gasten waren van een gloednieuwe 4 persoonscaravan. De caravan beviel ons prima, al vonden wij de douche wel wat aan de krappe kant. Het park ligt tussen het meer en aan een drukke doorgaande weg. Wij stonden helemaal bovenaan het park, dus vlakbij de weg maar hebben we absoluut geen geluidsoverlast ondervonden omdat er nog een stukje bos tussen het park en de weg ligt. De helling is wel vrij steil. De omgeving is erg bosachtig. Er is geen camp-winkeltje, maar bij de benzinepomp een paar km verderop met een kleine supermarkt. Voor ons was Avon Wood een goede uitvalsbasis om rond te reizen door het mooie landschap.

Afwisselend

Manon,
    24-8-2018

Tijdens onze Pharos rondreis hebben we op de (niet-reizen)dagen het kasteel van Harry Potter bezocht, Edinburgh gezien, gewandeld in de heuvels en tussen de bomen in het Lakedistrict, met een oude stoomtrein gereden en een circus bezocht. Tijdens deze afwisselende reis hebben we nauwelijks Nederlanders gezien, ook niet op de parken (terwijl we wisten dat er meerdere gezinnen gelijk met ons daar waren). Alle parken zijn ruim opgezet met prima stacaravans. Naar onze maatstaven wat kale parken met een overschot aan Engelsen. We hebben ons verbaasd over de speelhallen en hoeveel kinderen daar erg veel geld uitgaven aan apparaten.

De caravans zijn netjes, we hebben verschillende soorten mogen gebruiken (standaard, luxe en prestige). Allemaal prima bedden en dekbedden, de keukens waren netjes en compleet.

Perfect voor een korte stop

Sylvie,
    6-7-2018

Wij hadden hele lage verwachtingen na het lezen van de opmerkingen maar het is hier een mooi en enorm proper park, vriendelijke mensen en niet luidruchtig. Heel vriendelijk onthaal. Veilige omgeving voor de kindjes. De kamertjes zijn krap maar dat weet je als je naar hier komt. Bezienswaardigheden: beatrix potter en een wandeling tot aan het dorp.

John,
    19-2-2018

Voor de Beatlesfan is het Hard Days Night hotel een absolute must, prachtig ingericht en op een geweldige centrale locatie, restaurants en bars vlakbij, en ook het inpandige Blake’s restaurant is erg goed.

Aanrader !

fab accomodatie,
    13-9-2017

zeer centraal gelegen- loopafstand van Liverpool one shopping center- albert dock- beatles story- magical mystery tour bus- cavern club- atm rechts van hotel- bushalte tegenover hotel- supermarkt rechts van hotel- dagelijkse schoonmaak kamer- vriendelijk/ behulpzaam personeel- pc hoekje- gratis WiFi-verzorgd en schoon hotel