vakanties Kyrenia

Reviews over accommodaties in Kyrenia

Kom er regelmatig

jeroen,
    3-5-2015

Goed hotel wat gedateerd, maar hoort bij de sfeer. Ik kom er graag en regelmatig.

vriendelijk en goed hotel

pabegras,
    28-7-2013

Dit hotel ligt boven op een berg met als uitzicht de stad Girne. hotel is schoon, netjes en vriendelijk personeel. goede kamers. Ontbijt zeer goed. Zwembad elke ochtend schoongemaakt en water gecontroleerd. Het uitzicht over de stad is prachtig en doordat t op een berg ligt iets koeler dan de stad. Met de taxi 5 minuten naar de haven alwaar je gezellig kunt eten. Gemoedelijke mensen (niet zoals in Turkije) niet opdringerig in winkels. Een leuk eiland om excursies te doen.

volgend jaar weer

piet jansen,
    14-7-2011

het was de moeite waard, we hebben het leuk gehad daar

prachtig

kim,
    21-5-2011

echt een heel mooi hotel. prachtig!!

ligging is echt fantastisch. ik heb echt de tijd van m leven gehad

kleinschalig hotel dan wel mini-villa (beneden zit-keuken,

peter teunissen,
    7-4-2008

kleinschalig hotel dan wel mini-villa (beneden zit-keuken, boven slapen)komplex gegroepeerd rond niet te diep zwembad met bar,gerund door zeer aardige familie acik,zeer goed engels(veel engelse toeristen),ontbijtkeuze naar wens,dineren ook mogelijk,ligt 500m van de drukke weg naar Girne(13km),dat is het enige nadeel dus maar langs deze weg zijn ook alle winkels, restaurants en supermarkten,een (huur)auto is dan toch onmisbaar