Ayia Napa

We hebben een aantal aanbieders voor Ayia Napa voor je op een rij gezet:

vakanties Ayia Napa

We hebben een aantal aanbieders voor Ayia Napa voor je op een rij gezet:

Reviews over Ayia Napa

mooi hotel maar is ook aan renovatie toe

Lian Vosters,
    24-9-2018

Ligging voor ons prima, midden in het centrum en toch dicht bij de kust. Vandaar uit is van alles te ondernemen. Kamer was overboekt, dus kregen we de eerste dag een betere kamer, echter met de mededeling om de volgende ochtend te verhuizen naar onze eigen geboekte kamer. Als compensatie kregen we een gratis diner (warm/koud buffet) Dit was vervelend omdat we zo nog niets uit konden pakken en alles in de koffers moesten laten zitten. We konden de kamer houden voor € 100,- p.p. Hiervan hebben we geen gebruik gemaakt en vonden dit een vreemde service. Het was hun fout niet de onze. Kleinere kamer was rustig, maar airco werkt niet goed. Handdoeken waren er te weinig, 2x bij moeten vragen. Badlakens voor het zwembad zijn er ook niet voldoende, een tip is, mensen de strandstoelen niet te laten reserveren. We zagen dat dagelijks alle bedden bezet zijn dmv badlakens en dat nog geen vierde van deze mensen aanwezig waren.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fijne vakantie gehad!

Fam Jansen,
    23-9-2018

Perfecte ligging, ruime kamers,

vriendelijk peesoneel en een heerlijke Spa.

Toch redelijk veel geluidshinder als je aan de voorkant slaapt. Ontbijt valt een beetje tegen ze mogen iets meer hun best doen.

Het is iets mooier en gelikter op de foto dan de werken de werkelijkheid.

Gereisd met partner in augustus 2018

Evers,
    14-9-2018

Het was een mooi onderkomen kan niets bedenken dat slecht was

Gereisd met partner in augustus 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Erg geslaagd, niets mankeerde eraan.

Natasja,
    24-8-2018

Het was echt een super hotel! Mijn hele familie, zelfs mijn vijfjarige dochter, heeft het er nog steeds over. Er heerst zo'n relaxte sfeer. En ook al is het luxe, de sfeer en het personeel zijn ongedwongen. Het hotel is echt prachtig gelegen in een kleine baai met helder, lichtblauw water. Ook zijn er mooie, groene tuinen met heel erg goed eten. Topkwaliteit :D

Gereisd met vrienden in mei 2018

Goed, doen!

Sacali,
    11-8-2018

Geen drukte bij het zwembad, altijd genoeg bedjes. Zeer goed eten in het hotel, voor ieder zeker wat wils. Goede lokatie!

'S Avonds vond ik het sfeerloos in het hotel. De shows stelden niet veel voor, er was weinig animo.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Ayia Napa scoort een 7,9 uit 10, op basis van 125 reviews