• 1.080

Reviews over accommodaties in Bulgarije

Kom er absoluut weer

Jennie Diender van Dijk,
    2-12-2018

Gezellig, iets wat verouderd hotel maar zeer schoon, vriendelijke mensen, en goed eten.

Voor herhaling vatbaar! Topvakantie

Noelle,
    12-11-2018

Het hotel is gelegen aan de barstreet en alle winkels en eetgelegenheden zijn dichtbij te vinden. Enige waar je tegen moet kunnen is dat de muziek van de tentjes tot laat in de nacht doorgaat en goed te horen is in de kamer. Maar als je van uitgaan houd is dat geen probleem. Je moet vroeg opstaan wil je een bedje bij het zwembad bemachtigen maar het strand is heel dichtbij en daar is genoeg plek de hele dag door! Eten is prima. We hebben prima genoten en zouden er zo weer heen gaan!

Topvakantie.

Regina baalhuis,
    12-11-2018

Het is een prachtig hotel. Heerlijk eten , elke dag weer veel variatie voor groot en klein. Direct aan het strand waar het heerlijk is . Alles dichtbij. Winkels heel gezellige boulevaar. Echt top heb heerlijk genoten samen met mijn dochter. Zou er zo weer heengaan. O ja en ook hele lieve mensen ( personeel.)

Mooi hotel, ideale ligging

S. Janssen,
    12-11-2018

Super hotel maar verwacht niet teveel van het eten. Buiten de deur kun je spot goedkoop heerlijk uiteten! De ligging is ideaal, midden in het levendige centrum. Kamers zijn netjes, bedden liggen prima

Fantastisch!!

Anouk,
    31-10-2018

een heel erg mooi land met erg vriendelijke mensen. Genoeg te beleven en te zien Het hotel is top! Zeer vriendelijk personeel en de kamers zijn superschoon. Al een paar x geweest en ga zeker nog eens terug!