• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

134 accommodaties in

Goudstrand (Golden Sands)

Reviews over Goudstrand (Golden Sands)

feestelijk

jef, 7-10-2017
    vele strandbarretjes en lounges bruisende boulevard alsof je op een kermis loopt vele winkeltjes

Een mooi stukje Bulgarije!

rademaker.durinck@gmail.com, 2-10-2017

Wij vinden GoldenSands wat rustiger dan SunnyBeach! Er zijn leuke barretjes en restaurants! Qua winkels ook genoeg, al zijn er wel veel met dezelfde artikelen!

De stranden zijn mooi en schoon!

Bruisend

Mario, 30-7-2017
    Veel winkeltjes, bars, restaurants en disco's. Attracties zoals trampolines, karts, reuzenrad, elektrische scooters, toeristische treintjes. Mooi strand. Geen opdringerige verkopers. Ideaal om rustig te kuieren of om lekker op stap te gaan met lekkere shotjes en cocktails.

Heel gezellige promenade

Ann, 16-7-2017
    Leuke bars, restaurantjes en winkeltjes. Helemaal niet duur!

Bulgarije heeft ons verrast,een echte aanrader .

paul en fatima limburg, 5-7-2017
    de plaats was geweldig alles op korte afstand ,eten was soms aan de koude kant ,er was veel te doen en geweldige boulevard en strand,mensen alle eerlijk daar maar zoeken niet snel contact. kijken je niet echt aan maar dat zou normaal daar zijn en lachen niet zo veel dan ons Nederlanders ,maar zeer behulpzaam ,echte aanrader voor alle ,wij vonden het beter dan Spanje ,Griekenland of Turkije in algemeen . en wat wij zeer op prijs stelde was dat de mensen totaal niet opdringerig waren .
Goudstrand (Golden Sands) scoort een 8 uit 10, op basis van 375 reviews