Sorteren

vakanties Zonnestrand (Sunny Beach)

Reviews over Zonnestrand (Sunny Beach)

Topvakantie.

Regina baalhuis
    12-11-2018

Het is een prachtig hotel. Heerlijk eten , elke dag weer veel variatie voor groot en klein. Direct aan het strand waar het heerlijk is . Alles dichtbij. Winkels heel gezellige boulevaar. Echt top heb heerlijk genoten samen met mijn dochter. Zou er zo weer heengaan. O ja en ook hele lieve mensen ( personeel.)

Mooi hotel, ideale ligging

S. Janssen
    12-11-2018

Super hotel maar verwacht niet teveel van het eten. Buiten de deur kun je spot goedkoop heerlijk uiteten! De ligging is ideaal, midden in het levendige centrum. Kamers zijn netjes, bedden liggen prima

Fantastisch!!

Anouk
    31-10-2018

een heel erg mooi land met erg vriendelijke mensen. Genoeg te beleven en te zien Het hotel is top! Zeer vriendelijk personeel en de kamers zijn superschoon. Al een paar x geweest en ga zeker nog eens terug!

fantastisch

Tess de Vlaming
    30-10-2018

perfect hotel, verder in het centrum, mooie kamers, en heerlijk eten.

Goed was heel

Nancymoreels
    12-10-2018

Goed was heel goed uitstekend

Zonnestrand (Sunny Beach) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1377 reviews