Het zijn de Zoover Vakantieweken! 8 weken lang zetten we iedere week een ander vakantieland in het zonnetje. Zo kun jij mooi inspiratie opdoen voor je komende vakantie én maak je ook nog eens kans op een reischeque t.w.v. €400! Om mee te doen hoe jij alleen maar een review te schrijven.

Zoover Vakantieweken

Onze campagne loopt van 10 juni t/m 4 augustus 2019. De volgende vakantielanden zullen elkaar opvolgen: Egypte, Duitsland, Griekenland, Kroatië, Turkije, Nederland, Italië en Spanje. Wekelijks geven we je tips waar je het beste kunt eten en slapen, leuke activiteiten, de mooiste natuur en stranden én grappige weetjes. De leukste voorpret voor je vakantie!

Win een reischeque t.w.v. €400

We geven iedere week(!) een reischeque weg. Dit betekent dus dat je wekelijks kans maakt op deze te gekke prijs. Het enige dat je hoeft te doen is een review schrijven op Zoover. Wist je dat je naast accommodaties ook bezienswaardigheden en bestemmingen kunt beoordelen? Zo kun je meerdere keren meedoen en dus ook kans maken!

De winnaars

Na afloop van iedere vakantieweek nemen we persoonlijk contact op met de winnaar. Hieronder zullen we de winnaars ook toevoegen:

• Winnaar reischeque Egypte:
  • Winnaar reischeque Duitsland:
  • Winnaar reischeque Griekenland:
  • Winnaar reischeque Kroatië:
  • Winnaar reischeque Turkije:
  • Winnaar reischeque Nederland:
  • Winnaar reischeque Italië:
  • Winnaar reischeque Spanje:

Doe snel mee en maak kans! Schrijf hier je review op Zoover en help andere vakantiegangers.

Schrijf een review en maak kans op een reischeque t.w.v. €400!

Uitgelichte berichten

Redactie