We kiezen steeds weer meer voor actieve vakanties: hiken, wandelen, fietsen. Lekker de natuur in. Bij Zoover hoef je geen professionele wandelaar of fietser te zijn om te kiezen voor een actieve vakantie.

De komende vier weken staan ‘actieve vakanties’ centraal op ons blog en maak je ook nog eens kans op een actieve vakantie t.w.v. 1.500 euro mede mogelijk

gemaakt door Kras. We geven je tips hoe je je voor kunt bereiden op een fiets-/wandeltocht en wat je daarvoor nodig hebt. Daarnaast geven we je tips voor mooie routes en regio’s. De landen Frankrijk, Oostenrijk, Duitsland en ons eigen mooie Nederland passeren de revue.

Win een actieve vakantie

Om kans te maken op een actieve vakantie t.w.v. €1.500 vul je het formulier in en beantwoord je de volgende vraag: hoe ziet jouw perfecte actieve vakantie eruit? Je kunt meedoen van 1 april t/m 28 april 2019.

Waar gebruiken we je gegevens voor?

We gebruiken jouw gegevens alleen voor onze e-mailcommunicatie met jou en delen dit niet met anderen. Op de verwerking van persoonsgegevens gelden onze Gebruikersvoorwaarden en Privacy- en Cookieverklaring. Bij vragen kan je ons bereiken op contact@zoover.nl. We helpen je graag!

Op deze actie zijn actievoorwaarden van toepassing.

Hoe ziet jouw perfecte actieve vakantie eruit? Doe mee en maak kans op een actieve vakantie t.w.v. €1.500! Mede mogelijk gemaakt door Kras

Uitgelichte berichten

Redactie