Ben jij een echte wintersporter? Of kom je net om de hoek kijken? Wat jouw connectie met deze winterse vakantievorm ook is, Zoover staat de komende tijd in het teken van de wintersportvakantie voor iedereen.

Win een wintersportvakantie naar de Zugspitz Regio

We zetten de komende periode (t/m 3 maart 2019) verschillende wintersportregio’s in het winterzonnetje en beginnen met de Zugspitz Regio in Duitsland. Tot en met 20 januari 2019 maak jij kans op een wintersportvakantie t.w.v. €1.500 voor twee personen. Van skipas tot overnachting, we zorgen goed voor je.

Dit kun je winnen:

• Overnachtingen in de Zugspitz Regio voor 2 personen
  • Skipassen voor 2 personen voor 2 dagen
  • Lunch voor 2 personen op de Zugspitze in het Gipfelrestaurant “Panorama 2962”

De prijs wordt mede mogelijk gemaakt door BAYERISCHE ZUGSPITZBAHN Bergbahn AG in samenwerking met Zugspitz Region GmbH en het Duits Verkeersbureau.

Op deze actie zijn actievoorwaarden van toepassing.

Wat moet je doen?

Voor deze actie hoef je alleen maar van 7 januari t/m 20 januari een review te schrijven, uit alle reviews in deze periode, kiezen we de gelukkige winnaar. Daarna hebben we tot en met 3 maart 2019 nog meer mooie winacties, blijf ons dus zeker volgen!

Winnaars

Vanaf 20 januari maken we hier de winnaars bekend van deze wintersportcampagne.

Fotocredits:

Hoofdfoto: © Bayerische-Zugspitzbahn-Matthias Fend

Beeld 1: © Bayerische Zugspitzbahn Bergbahn AG-Max Prechtel

Beeld 2: © Gipfelblick-BZB_Matthias Fend

Beeld 3: © Zugspitz Region GmbH

Wil jij kans maken op een wintersportvakantie t.w.v. €1.000 naar Salzburgerland in Oostenrijk? Schrijf dan nu een review en doe mee.

Uitgelichte berichten

Redactie