Stem op jouw favoriete reisorganisatie voor de Zoover Awards

Met welke reisorganisatie heb jij je beste vakantie ooit gehad? Het is tijd om je stem te laten horen voor de Zoover Awards 2017! Met jouw stem maak je kans op een 5-daagse vakantie voor twee naar Oostenrijk of een fonQ.nl vakantiepakket ter waarde van €150,-.

Zoover Awards 2017

Je kunt vanaf nu op jouw favoriete reisorganisaties stemmen. Wie gun jij een Zoover Award? Stemmen kan tot en met vrijdag 31 maart.

Lees ook:Winnaars Zoover Awards 2016 Reisorganisaties

In totaal zijn er tien categorieën waarvoor je jouw stem kunt achterlaten.

• Autovakantie Aanbieder
  • Vakantiehuis Aanbieder
  • Wintersport Aanbieder
  • Zonvakantie Aanbieder

L en XL Awards

Nieuw dit jaar zijn de L en XL Zoover Award. In plaats van ‘beste’ of ‘populairste’ reisorganisatie reiken wij deze keer een L of XL Award uit. Zo maken organisaties van verschillende groottes evenveel kans op zo’n felbegeerde Zoover Award.

De Awards worden op donderdag 6 april uitgereikt in Amsterdam. Stemmen op jouw favoriet kan tot en met vrijdag 31 maart via ZooverAwards.nl.

Lees ook:Video: dit is het Zoover Award winnende wintersportdorp Kirchberg

Winnaars

Elke maandag maken wij via een mail de winnaars van het fonQ.nl vakantiepakket bekend. De winnaar van de vakantie voor twee maken we op maandag 3 april via een mailing bekend. Je kunt kiezen voor een 5-daagse trip naar Kirchberg, Brixen im Thale of Westendorf gedurende de zomer of winterperiode van 2017 of 2018.

Je verblijft vier nachten in een driesterrenhotel en ontvangt een 2-daagse skipas! Ook mag je gratis fatbiken, rodelen of winter hiken.

Iedereen die stemt ontvang sowieso op maandag een fonQ cadeaubon ter waarde van €7,50. Deze is te besteden vanaf €50 (excl. verzendkosten) in de webshop!

Voor deze actie gelden voorwaarden

Geschreven door

Chris

Houdt wel van een goede vakantie. Verder update ik graag anderen met de leukste nieuwtjes, tips en inspiratie!

Schrijf een review over je vakantie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Naar het formulier

Deel dit bericht: Mail Twitter Facebook