Lake Buena Vista (bij Orlando)

We hebben een aantal aanbieders voor Lake Buena Vista (bij Orlando) voor je op een rij gezet:

GoAmerika

vakanties Lake Buena Vista (bij Orlando)

GoAmerika

Reviews over Lake Buena Vista (bij Orlando)

Gewoon goed!

Hennie,
    14-11-2018

Prima appartementen complex vlak bij de Disney parken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Super

F, Jasper,
    21-9-2018

Eigenlijk geen minpunten. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Heel schoon hotel, vriendelijk personeel. Fijne zwembaden met lekker warme bubbelbaden en naar amerikaanse begrippen en goed ontbijt.

Starbucks om de hoek, om de eerste honger te stillen en soort snackbar en hele goede restaurant in directe omgeving. 15 minuten lopen van groot winkelcentrum. In de buurt van de Disneyparken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super ervaring

J. Meijer,
    11-8-2018

Goed hotel dichtbij Disney’s Animal Kingdom & Blizzard Beach Waterpark. Kamers zijn schoon en groot genoeg voor 2 personen. De bedden liggen heerlijk. De gratis shuttle bussen naar het park komen tijdig. De medewerkers zijn vriendelijk en erg behulpzaam.

Gereisd met vrienden in mei 2018

geweldig

petra,
    1-4-2018

mooi complex, je kan gebruik maken van alle zwembaden. ontbijtbuffet was uitgebreid . Goede locatie, top restaurant om de hoek bahamabreezeislandgrille

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Ideale plek als uitvalsbasis

Richard,
    6-6-2016

Prettig complex met meerdere gebouwen en zwembaden. Ruim voldoende parkeerplaats en net appartement met 2 badkamers (hadden een 2 slaapkamer appartement). Kleine patio met plaats voor 2 stoelen met muggen screen. Goed verzorgde en veilige omgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2016
Lake Buena Vista (bij Orlando) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 16 reviews