Turkije

All inclusive Turkije

Je koffer pakken, vertrekken naar het vliegveld en zorgeloos vakantie vieren? Dan is een all inclusive vliegvakantie naar Turkije iets voor jou. Zodra je dat all inclusive resort binnenstapt hoef je aan niets anders meer te denken dan relaxen. Vakantiegangers zijn dan ook fan. En hoe dat komt? Van welk all inclusive hotel in Turkije je ook de reviews leest, het personeel wordt door jullie bijna altijd als vriendelijk omschreven. En ga je all inclusive naar Turkije? Dan kun je zelfs op het strand of bij het zwembad onbeperkt je bordje opscheppen. Wil je heel de dag door alles kunnen drinken wat je wilt? Verblijf ultra all inclusive in Turkije en bestel bijvoorbeeld een bacardi cola aan de bar.

Populaire all inclusive hotels

Wil je all inclusive naar Turkije met het gezin? In Hotel Sherwood Breezes Resort vind je een mooi waterpark. Volgens jullie is dit echt een paradijs voor de kids. Ook qua veiligheid zit het hier wel goed volgens Danique Smit: ‘De lifeguards bij de glijbanen nemen hun taak erg serieus en voorkomen hierdoor gevaarlijke situaties.’ Ondertussen kun je zelf lekker ontspannen, want de obers komen hier op skeelers een drankje serveren bij je ligbedje. Nog een all inclusive resort in Turkije waar waterratten zich thuis voelen is Eftalia Splash Resort. Eftalia Island is een apart aquapark waar je met een shuttlebus op elk moment van de dag naar toe kunt.

Na het lezen vsan de reviews van Liberty Hotels Lykia blijkt dat reviewers erg enthousiast zijn over het eten. Heb je graag veel keuze? Dan moet je hier zijn volgens hen. Zo schrijft Ria dat je je dag goed begint met een glaasje verse jus d’orange en een vers gebakken omelet.

Verblijf jij juist het liefst in een all inclusive hotel pal aan het strand? In Hotel Limak Lara de Luxe Resort zit je goed. Extra fijn is dat je hier een zandstrand hebt, iets wat voor Turkije best bijzonder is. Jari heeft genoten: ‘Strandbar zeer goed en zeer aangenaam met de voetjes in het zand.’ Voor welke cocktail kies jij?

All inclusive naar Turkije maar wel naar een gemoedelijk hotel? Reviewers die kozen voor Hotel Parkim Ayaz voelden zich meteen thuis. Dit komt vooral door het personeel. Marie-José licht dit toe: ‘Bediening meer dan geweldig, geen moeite was teveel en keurig in omgang’. Wil je een vers kopje koffie? Het personeel zet het voor je en brengt het ook nog bij je tafeltje.

Helemaal enthousiast om all inclusive vakantie te vieren? Bekijk hier het complete aanbod van all inclusives in Turkije.

Bekijk alle accommodaties
      1.099
      1.119

1.158

accommodaties Turkije met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Turkije voor je op een rij gezet:

Kras
Kras