vakanties Centraal Anatolia

Reviews over accommodaties in Centraal Anatolia

Een absolute aanrader!

25-6-2018

Het Guest House is heel rustig gelegen terwijl het dorpje met terrasjes en winkeltjes en het beroemde open lucht museum toch vlak in de buurt is. En als je 5 minuten loopt ben je in één van vele prachtige valleien van Cappadocië. De kamers zijn ruim met een goed bed en een mooie badkamer (en een televisie natuurlijk). Voor je kamer heb je nog een zitje waar je buiten kunt zitten. Het is er heel schoon en je krijgt een royaal ontbijt.

Voor je kamer heb je een zitje waar je buiten kunt zitten (het gebouw heeft een parterre en 1 verdieping), maar ook de tuin is heerlijk met gezellige zitjes en overal bloemen. De diners in het Guest House zijn onovertroffen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ze kennen de natuur op hun duimpje en kunnen alles uitleggen over de wandelingen die je wilt maken, maar je kunt ook voor alle andere dingen bij ze terecht. Ga naar Cappadocië, het is er prachtig en verblijf dan in Kemal's Guesthouse.

Fantastisch, we komen al 10 jaar en komen terug!

27-6-2017

Het guesthouse is rustig gelegen, toch vlakbij het centrum en je loopt zo naar een vallei om te wandelen. Vraag Barbara om je de weg uit te leggen naar één van de vele valleien en vraag Kemal of hij voor je kookt want dat is zalig.

Super Verblijf

Mert,
    31-5-2017

Schone en ruime kamers. Heerlijk Turkse gerechten. Grote zwembad. Vriendelijk personeel

27-6-2016

Fijne ruime kamers, rustig gelegen en toch vlakbij het centrum. Goed ontbijt en je kunt je opgeven voor een voortreffelijk diner. Goede uitleg over de vele wandelmogelijkheden, zodat je zelfstandig op pad kunt gaan in de valleien rondom. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

Een goed, maar basic uitgangspunt voor deze regio.

Stef,
    18-1-2016

Wij hadden twee kamers gereserveerd in Kemal 1 (oude huis/hotel). Onze keuze was o.a. hierop gevallen, omdat de eigenaresse adverteert met "begeleid wandelen".

De kamers waren qua prijs/aanbod verhouding voldoende; jammer van de kapotte stoeltjes op ons terras; o.i. was dit niet nodig.

Enkele keren bij Kemal gegeten: verrassend en kwalitatief dik in orde. Ook een gezellige ambiance, zowel binnen als buiten (ontbijt).

De eigenaresse had het (was) te druk om beloftes qua wandelen na te komen; op de twee personeelsleden mogen zij heel zuinig zijn: vriendelijk en zeker de Nederlandse dame zeer communicatief en informerend!!

Tijdens ons verblijf werd er hard gewerkt aan het nieuwe pand: Kemal 2; dit zal mogelijk de reden zijn geweest van een aantal kleine minpuntjes.

Een prima plek zonder veel opsmuk van waaruit je Goreme zelfstandig kan bewandelen of bereizen.