Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°24°
8,9

In Phuket vind je Hotel Sunwing Resort Kamala Beach. De faciliteiten zoals het zwembad, de restaurants en de fitnessruimtes zijn goed verzorgd. Elke dag wordt alles hier goed schoongemaakt en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voor een leuk dagje weg kun je een eilandtour maken met een taxibus naar o.a. de waterval bij de Gibbons.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunwing Resort Kamala Beach voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Sunwing Resort Kamala Beach in het Nederlands

Geweldige verblijf in het Sunwing resort.

Sadhna Jagram
11-9-2018

We zijn 11 dagen gebleven in het Sunwing Kamala Beach resort en hebben erg genoten van het hotel en de services. Ons kamer was erg schoon en werd dagelijks uitgebreid schoongemaakt. Op elk hoekje in het hotel zie je schoonmakers die continue bezig zijn. De zwembaden zijn goed verzorgd en overal zijn er ligbedjes te vinden. Het ontbijt kon beter qua assortiment want er lag elke dag hetzelfde. Roomservice is erg goedkoop en ook in het restaurant kan je lekker en goedkoop eten. Enige nadeel is dat het resort op afstand ligt van de drukke winkel/eet straatjes. Maar voor 7 euro per dag kan je een scooter huren waarmee je binnen 15 minuten bij patong Beach bent. De medewerkers waren erg vriendelijk en stonden altijd voor ons klaar. Sunwing, wij komen zeker een keer terug.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Paradijs

Kim
10-8-2018

Het is een super mooi en groot hotel met heel veel zwembaden en heel veel bedjes en parasollen dus je hoef zeker niet te vechten voor een bedje!!! Je zeg op elke hoek wel een schoonmaakster die aan het schoonmaken was dus alles zag er keurig uit. En de mensen daar ze heel lief voor ieder leeftijd Het enige wat we niet leuk vonden waren de bedden en kussens ze waren te hard en de kussens was veel te zacht Eten is top is niet heel duur

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooie en verzorgde locatie

Echtpaar Grubbenvorst
13-12-2017

We verbleven in het aan sunwing (familieresort) vastgelegen sunprime kamalabeach resort (adults only).

Mooie locatie, verzorgd en onderhouden, zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, meerdere grote zwembaden, adult gedeelte (sunprime) en gedeelte voor ouders met kinderen (sunwing) van elkaar gescheiden, direct gelegen aan de baai van Kamala met zandstrand, op directe loopafstand van het dorpje Kamala, kamer elke dag gepoetst, meerdere restaurants, goed en gevarieerde maaltijden, all inclusive als niet all inclusive mogelijk, betaalbare prijzen, eigen supermarkt, meerdere fitnessruimten.

Ten opzichte van het 12 kilometer zuidelijker gelegen Patong een oase van rust.

Geen negatieve aspecten.

Gereisd Met partner in november 2017

Preisdaler

Een droomlocatie voor jong en oud

Goris Jozef
11-12-2017

Hotel Sunwing Resort in Kamala Beach is een zeer prachtig hotel met alle mogelijke voorzieningen. Het personeel is super-vriendelijk en uiterst behulpzaam. De maaltijden zijn uitstekend. De ligging (100 m.) van het strand is ideaal, rustig en toch zeer dichtbij het toeristische centrum. Het hotel is ideaal voor mensen met jonge kinderen.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie

Edwin
5-6-2017

Wij zijn 22/05 afgereisd naar dit hotel zalig hotel vriendelijk behulpzaam enz eten en drinken moet je wel rekenen 7%tax erbij als geen all in hebt zwembaden netjes maar geen verkoeling net zoals de zee maar dit was wel zalig om ff rustig te dobberen ligbedden geen probleem altijd genoeg plaats !! Zouden wij terug gaan Zeker en vast!!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooi en gezellig hotel

De Decker Marc
27-5-2017
  • Ga niet in de maand maart, het is er gloeiend heet.
  • Lange vliegreis (2 x 6,5 uur )

• Vriendelijke mensen en prima bediening.
  • Spotgoedkoop
  • Mooie uitstappen
  • Mooi strand en dicht bij de winkelstraat
  • Super lekker eten
  • Zeker naar Phuket stad gaan, supergroot winkelcentrum
Gereisd Met partner in maart 2016

Fantastische vakantie voor heel het gezin!

Valérie
3-11-2016

Ruime kamers met alle comfort. Zwembaden zijn zeer goed onderhouden. Ontbijt is uitstekend en kinderen eten gratis van het Kids buffet als ouders bestellen van menukaart. De prijs is ongeveer hetzelfde als je in het dorp gaat eten. Prachtig strand met vele eetgelegenheden. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen. Wij gaan 3 weken terug in juli 2017.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2016

Geweldige bestemming!

Johanna
11-8-2016

Wij verbleven in Sunprime hotel bestemd voor leeftijdcategorie vanaf 15+. Mooi schoon hotel direct aan het strand. Niets is mooier dan ontbijten aan zee. Het ontbijt was prima, voldoende keuze. De Grande De Luxe kamer is erg groot met mooie moderne inrichting, groot balkon, koelkast met diepvries. Een waterkoker, twee grote paraplu's en zelfs een strijkbout en strijkijzer in de kamer. Elke dag schone handdoeken en beddengoed wordt verschoond wanneer je het zelf aangeeft. Ook zijn we een aantal keer door de receptie gebeld met de vraag of alles naar wens was. Er zijn 4 mooie zwembaden en je krijgt grote handdoeken van het hotel die je dagelijks kunt inleveren voor schone. Het strand wordt elke dag door medewerkers van het hotel schoongemaakt! Vanuit het hotel kun je met de taxi naar Patong of naar diverse excursies, dit is veilig en goed georganiseerd. Elke avond is er live-muziek in het restaurant. Heerlijke sfeer en super vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prachtig hotel, maar de service van TUI slecht

G. Heus
30-7-2016

Prachtig hotel, vooral voor kinderen. Service en eten uitstekend. Gasten uit heel veel landen, vooral uit Duitsland, Australië en China. Prachtige zwembaden en ligbedden voldoende aanwezig. De reis geboekt via TUI. Dit kan je beter niet doen. Bespaar je het geld en boek gewoon direct vliegtuig en accommodatie. TUI doet werkelijk niets voor je. Geen informatiemap, geen hostes aanwezig. Vliegtijden werden ineens gewijzigd en we moesten zelf eea regelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 21 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel in prachtige streek

Marc Symoens
24-2-2015

Pas terug na een weekje Phuket. Een prachtig hotel (enkel voor cliënteel ouder dan 15j). Heel vriendelijk personeel, lekker eten, mooi verzorgde kamers. Gelegen juist naast het strand op Kamala Beach. Heb moeite gedaan om enige minpunten te vinden, maar dit is me niet gelukt. Rustige omgeving. Mooi verzorgd strand.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Regionaal, Thais, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenHiken
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunwing Resort Kamala Beach in Kamala Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunwing Resort Kamala Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.