Hotel Sunprime Kamala Beach & Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

32 reviews over Hotel Sunprime Kamala Beach & Resort

• 2019
    9Marian Streef Weidijk25-05-2019

Paradijs op aarde ! Oase van rust en natuur

Ik was er augustus 2015 met mijn dochter en ga as dinsdag 28 mei 2019 weer ! Het hotel is fijn ingedeeld met mooie stukken tuin met prachtige bloemen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Daarom ga ik volgende week weer terug ! Want het heeft mij een goede indruk toen achtergelaten. Heb gevraagd of mijn kamer dicht bij het zwembad en restaurant weer kon. Omdat ik slecht loop. Even een mailtje en ze doen hun best om mij te helpen. De dames van de massage zijn ook super lief. En zijn blij met een tip ! Erg fijn ook het winkeltje in het naastgelegen zuster hotel. Waar je drinken ships en ook hele leuke souveniertjes kan kopen. Excursies niet bij de tour operator geboekt maar online. Scheelt een paar euro. Ook fijn de laatste dag mag je tot 20:00 u op je kamer blijven. Tot je word opgehaald voor je vlucht middernacht. Al met al aan te raden ! Hopelijk vallen de constructie werkzaamheden mee. Kreeg een mailtje toen ik al had geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 2018
    8Marc Landuyt02-12-2018

Echt mooi hotel ....proper en in orde met mooi zwembad....echter geen bar aan het zwembad wat ons toch tekortkwam. Verder goede service en vriendelijke mensen. Wij verbleven 3 weken en na 1 week werd het ontbijt toch wat eentonig. Prijs kwaliteit voor ons toch een goede verhouding overall

Gereisd met partner in november 2018

• 8edwin15-08-2018

geweldig

hotel was netjes en enorm super vriendelijk onze kamer was volboekt en kregen zonder meerprijs een upgrade ! wij hadden enkel logies en ontbijt ontbijt was super verzorgd en lekker maar als je int het restaurant komt er nog tax bij soms wel duur ! daarom gingen wij altijd eten in een vast restaurant waar het super lekker is en vriendelijk en niet duur bij lillo island echt een aanrader!! zwembaden waren miss aan de warme kant niet ideaal voor een verfrissende duik ook het gangetje naar de achterste bar ruikt enorm vies maar voor de rest echt wij hebben 10dagen echt genoten! uitstappen zijn mooi maar ook duur gemiddeld 100€ p.p mij zien ze hier nog eens terug !!!

ps voor de mensen die wifi zoeken geweldige wifi in hotel op kamer tot op strand !! hier kunnen andere landen een voorbeeld aan nemen !!

Gereisd met partner in april 2017

• 10Gert21-03-2018

Fantastisch!!

We zitten er op dit moment nog maar zullen morgen met tegenzin vertrekken. Wat een fantastisch hotel ! Tip boek geen vol pension omdat er op loopafstand hele leuke eettentjes zitten die ook nog eens weinig kosten . Zeer vriendelijke mensen en de massage in het hotel is ook een aanrader

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Iris07-02-2018

Volgend jaar weer? Ja ik wil

Het was een heerlijke vakantie. Een mooi zwembad en vriendelijke personeel. Ook zitten er leuke stand tentjes waar je heerlijk kan eten. ik de buurt zit het restaurant Bleu Manao. Dit is een aanrader. Heerlijk eten voor heel weinig. De massages in het hotel zijn heerlijke en duren ongeveer 1 uur voor 7 euro. Heerlijk ontbijt met uitzicht op het stand. Ik zou zo weer gaan en een vriendin van mij gaat ook naar Kamala Beach omdat ik het had aangeraden om te gaan.

en Ohja ga met lokale naar Phi Phi eilanden. Doe dit niet via touroperator, maar regel dit lokaal.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Mariette05-09-2016

Geweldig alles top. Behulpzaam personeel en zeer vriendelijk . Een goed ontbijt . De kamer was schoon en werd elke dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Monique01-05-2016

Helemaal geweldig

Het personeel is niets teveel, ze zijn ontzettend lief . Hardwerkend, je voelde je bijna bezwaard. De kamers waren superschoon, een heerlijk bed!! In I woord top!!

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Antoinette07-03-2016

geweldig

14 nachten verbleven in dit hotel. Wij hadden een kamer dichtbij het strand, zwembad en restaurant. Mooie schone grote kamer met een heerlijk groot bed. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt buffet. verschillende restaurantjes langs het strand waar je voor weinig geld lekker kunt eten. Nadat je uitgecheckt hebt kun je nog gebruik maken van de handdoekenservice. ook is er mogelijkheid om te douchen, alleen was het water van die douches koud, dit vonden wij het enigste minpuntje. Wij hebben hier een heerlijke relaxte vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2016

• 6Michelle Cornelissen17-02-2016

Mooi hotel maar verschrikkelijke kamers

Mooie vakantie gehad in het prachtige Thailand maar het hotel maakt niet waar wat het op de foto's laat zien. Zo hadden wij een standaard kamer geboekt en hadden we bij aankomst een erg vieze kamer. Na 2 dagen bleek er ook nog eens 5 salamanders in de kamer te zitten. We hadden ze al overal zien lopen vooral op de beneden etages!!! de receptie kon niks voor ons doen alleen als we bij wilde betalen wat een onzin!!! Na heeeel veel praten en boos doen zouden we een gratis upgrade naar een luxere kamer op een hogere etage krijgen helaas vooraf is hier veel aan te pas gekomen zelfs 4 keer van kamer geruild... Top boek geen kamer op de eerste etage hebben wij overigens ook niet gedaan maar werd wel gezegd. Het eten was goed en lekker mooi eettentje bij het strand. WiFi is niet super alleen in de lobby heb je WiFi. Strandbedjes zijn niet aanwezig en als het hotel vol zit hebben ze niet genoeg bedjes en moet je dus met je handdoek op het zand liggen.

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Marc09-11-2015

Fantastische vakantie

Fantastisch hotel gelegen direct aan de zee. Heel verzorgde kamers. Uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Verzorgd strand met genoeg plaats om te zonnen.

Gereisd met partner in februari 2015

Hotel Sunprime Kamala Beach & Resort info