Puerto de la Cruz

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto de la Cruz voor je op een rij gezet:

vakanties Puerto de la Cruz

Reviews over Puerto de la Cruz

Aanrader!

Chris,
    17-1-2019

We hebben hier 8 dagen verbleven. Ligt centraal in een wat rustigere buurt. Alles is op loopafstand. Tip, huur een auto om heel het eiland te verkennen. Verder zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een vernieuwde kamer, zwembad/tuinzicht. Deze kamers zijn groot en voorzien van een keukentje. De kamer was schoon, wat wij erg belangrijk vinden. De bedden lagen heerlijk. Enkel minpuntje was, dat de kamer wat gehorig was, vanuit de gang, je hoorde andere gasten soms voorbij komen. Desondanks stoorde ons dit niet. Wij hadden enkel logies. In de buurt zijn er genoeg restaurantjes om te ontbijten/lunchen/dineren. Ook is er een supermarkt in de straat.

Kortom een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Prijs/kwaliteit: zeer tevreden!

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super genoten in hotel Oratava

I. Bongers,
    14-1-2019

Super verblijf gehad

Mooi hotel, heel centraal gelegen.

Goede service

Gereisd met partner in januari 2019

We komen daar terug!

Anneke K.,
    10-1-2019

Geweldig kleinschalig hotel. Schone kamers. Dichtbij het busstation. Ideale locatie voor een wandelvakantie. Voordelig met halfpension. Aan de mooie noordkant van het eiland. Erg de moeite waard!

Gereisd met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar !

Wim,
    15-12-2018

Prima hotel, prima ontbijt en dinerbuffet. Zelfs in november zat het hotel nog bijna vol. Veel duitse gasten. Wij kwamen daar o.a. voor het streeploos bruinen op het dak met zwembad en whirlpool. Keurig nette voorziening. Voor ons een reden om daar nog eens terug tekomen. Wij troffen ook prachtig weer. In het zuiden schijnt het weer nog warmer te zijn maar met een huurauto is daar ook makkelijk te komen. Een aanrader !

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed, beetje gedateerd, maar netjes, goed verzorgd

Jacob,
    6-12-2018

WiFi kan beter, verder niets op aan te merken

Geboekt bijneckermann.nl
Puerto de la Cruz scoort een 7,9 uit 10, op basis van 170 reviews