Hotel Troya Tenerife

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

Bij Hotel Troya op het zonnige Tenerife geniet je van het goede leven van Playa de las Américas. Met het zandstrand op loopafstand en ook het winkel- en uitgaanscentrum lekker dichtbij een fijn vakantieoord voor een zonvakantie. Wim: ‘Het is een fantastisch eiland, veel bezienswaardigheden. Ook top voor de kiddies.’ Wil je weten hoe het verblijf bij Hotel Troya door vakantiegangers wordt ervaren? Lees dan met ons mee.

De kamers bij Hotel Troya zien er volgens jullie prima uit. Ze zijn netjes ingericht en worden elke dag gepoetst. Ook de handdoeken worden regelmatig verschoond. Voordeel van de kamers vinden jullie dat je geen last hebt van geluidsoverlast ondanks het bruisende leven buiten. En wil je elke ochtend genieten van een schitterend uitzicht? Boek dan een kamer met zeezicht. Echt de moeite waard!

Ook de maaltijden ontvangen positieve reviews. Johan schrijft hierover: ‘Hotel Troya is een goed hotel, vriendelijk personeel aan de receptie, uitgebreid ontbijt en eten was iedere avond lekker met voldoende keuze, prijzen van de dranken waren niet duur en van goede kwaliteit’. Sabine geeft wel als advies om niet op basis van all-inclusive te verblijven. Zij heeft ervaren dat de kwaliteit beter is wanneer je gewoon per drankje of hapje los betaalt in plaats van via de all-inclusive formule.

Met het strand aan de overkant neem je eenvoudig elke dag een duik in zee. Hou er wel rekening mee dat je op het strand een ligbed moet huren en deze niet bij je verblijf is inbegrepen. Wil je af en toe graag op het resort zelf verblijven? Dan kun je ook genieten van waterpret. Troya Tenerife heeft een mooi zwembad met zonneterras waar je kunt relaxen. Bij de naastgelegen poolbar bestel je de lekkerste cocktails. Heerlijk om van te nippen vanaf je comfortabele ligbed.

Ligging

De ligging van Troya Tenerife bevalt de gasten goed en ontvangt dan ook veel positieve reviews. De heer Bremdeur vertelt hier meer over: ‘Ligging t.o.v. strand perfect. Veronica's is dichtbij dus leuk om te stappen. Je loopt zo naar Playa de las Americas of naar Adeje. Loopafstand van Siam Park! Must!’ Hotel Troya ligt aan de gezellige boulevard, dus vanaf het hotel zit je binnen ‘no time’ op een gezellig terrasje. Ook pinautomaten liggen dichtbij en voor de dagelijkse boodschappen loop je gewoon even naar de supermarkt pal naast het hotel.

Vind je dit ook klinken als een fijn hotel om in te verblijven? Pak je strandlaken snel in en boek je zonvakantie naar Hotel Troya.

187 reviews over Hotel Troya Tenerife

• 9Christien18-04-2020

Voor herhaling vatbaar

Plus: lekker eten, afwisselend, de animatie (ondanks gericht op ouderen vonden onze dochters van 19 en 23 en wijzelf hem ook leuk), vriendelijkheid, proper, goede bedden, goed zwembad met ligbedden in het water, onthaaldrankje bij aankomst Min: vermelding van kamernummer op sleutelkaart; kamers gelegen aan zwembadkant hadden veel last van discotheken aan overkant van de straat- oordopjes noodzakelijk, onze dochters hun kamer lag vooraan en zij hadden hier geen last van

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    8Christel/Carl28-10-2019

proper, netjes maar gewoon

We waren hier voor 9 nachten. Het is een doorsnee hotel zoals er zoveel zijn in Spanje. De inkom en liften (die soms eens op zich lieten wachten) erg proper en netjes. De kamer en badkamer waren erg netjes niets om over te klagen wel was het er soms warm en airco vonden wij niet. De terrasdeur open laten was geen optie wegens nachtlawaai (muziek) van bars in de buurt. Het restaurant = het eten was zeker niet slecht maar na 9 dagen had ik het wel gehad. Wel resto veel te klein op momenten, dicht bij mekaar en vaak moeten wachten achter propere glazen en bordjes. Ook wachtrijen aan de vers gebakken pannenkoeken en omeletten, s avond een herhaling van wachten aan bepaalde eet-standen. Ik denk moesten die meer verspreidt zijn over het restaurant dat dit zou beter zijn. Het zwembad daar zijn we nauwelijks in geweest = zetels staan veel te dicht op mekaar. 's Avonds altijd shows en muziek , iedereen van het personeel wel erg vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Andreas07-10-2019

Een hotel waar ik niet meer de tweede keer boek.

Het klopt dat bij het ontbijt de koffie en thee en sap inclusief is. Dit geld ook voor een boeking met lunch of dinner. Wij kwamen om 22 uur aan, dus we kregen een tasje met eten mee. Minibar wordt gevuld met 16 drankje voor 25 euro bijbetalen naast de all inclusief. Fles water kan je dus beter in de supermarkt kopen naast het hotel. We moesten om 12 uur uitchecken. Maar dan krijg je ook geen all inclusief meer terwijl we hier tot 19 h aanwezig zijn.Erg jammer, want de 1e dag hebben we geen gebruik kunnen maken van de all inclusief. Dit zijn van die puntjes wat het beter kan en het zeker in klasse doet dalen . Ben al in heel wat hotels geweest maar hier kan je beter logies ontbijt boeken. Het is voor mij een 3 klasse hotel . Het staat tegenover het uitgaanscircuit voor de jeugd. Dus tot 4 uur zeker geluidsoverlast.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 4Familie T.07-10-2019

NOOIT MEER!

Bij aankomst kregen we te horen dat er geen kamer voor ons geboekt was. Na 1,5 uur wachten zonder dat er ons iets te eten/drinken werd aangeboden, kregen we het verlossende woord. We kregen een "upgrade". Een veel te kleine kamer voor 3 volwassenen en 1 kind terwijl er een familiekamer geboekt was, maar goed we deden het ermee. De hele nacht tot 06:00 uur ’s morgens herrie van de tegenoverliggende disco's. In het zwembad mocht je geen luchtbed, bal o.i.d. gebruiken. De volgende dag al vroeg herrie van de bouwvakkers die de hele dag naast het zwembad aan het verbouwen waren. 10 tot 15 minuten in de rij staan om drinken te bestellen bij de enige bar die het hotel bezit waar de hele dag en avond maar 1 persoon achter stond. Veel te weinig natuurlijk voor een vol hotel! Daarnaast zijn de dranken die je krijgt als je all-inclusive hebt geboekt van erg slechte kwaliteit. Absoluut geen hotel voor kinderen! Animatie was echt onprofessioneel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 4Ashley02-10-2019

NOOIT MEER!

Ik ben niet gauw ontevreden over een hotel, maar dit hotel raad ik niemand aan! Bij aankomst kregen we te horen dat we het eerste uur nog alles moesten betalen, daarna zal de all-inclusive pas ingaan, vind ik wat kinderachtig. We kregen geen uitleg over waar we eten/drinken konden halen, er werd alleen gezegd: "Zorg dat je weet wat je wil voordat je bij de bar staat". De kamer is netjes, de schoonmaak kan beter. De WiFi is slecht en alleen op de kamer, zwembad/terras is er GEEN WiFi. Wij waren in het naseizoen, toch waren er de hele dag lange rijen bij de bar, wat maakte dat je zo 10 minuten stond te wachten voor je drankje. Ontbijt is goed, lunch+avondeten valt erg tegen. Auto parkeren moet je voor betalen. En toen ging touroperator failliet. Ons pasje werd DIRECT geblokkeerd en wij werden gedwongen om 1200 euro te betalen, anders sliepen we op straat. We zijn echt ontzettend onbeschoft behandeld, totaal geen medeleven vh personeel.

Hotel Troya team, Comercial Junior, 04-10-2019

Dear customers, We are all very sorry for the situation in which many of our customers have been involved with, derived from the management of the touroperator. It is very difficult to pinpoint the amount that the tourism sector may lose with this disappearance. We understand your discomforts, but please also understand that the Hotels and establishments CANNOT BE BLAMED FOR THIS SITUATION. The touristic destinations, our people, our hundreds of workstations, none of them are responsible or guilty for this trance. This disappearance causes losses that we are not able yet to quantify. Our tourist professionals and the hotel working teams have done their best, in order to minimize the damages caused by this decision taken in your country. For this reason, as a Company, we are obliged to guarantee the subsistence of our destination, of the range of hotels, and above all, of our employees. There is already a huge debt owed by this Touroperator to the Hotel. Therefore, in view of the situation of a deluge of defaults, a recovery of the unpaid reservations by the Touroperator has been taken over. The tariffs charged to our guests have been just reduced rates, not the market ones. This process has been done in a serious and polite way, and it has not been a pleasant situation for us at all. It is true that there are certain types of insurances, and also a varied range of assumptions within this kind of insurances. There are many assumptions where the payment of the reservations will not be covered at all, and when it is covered, it requires a lengthy wait in the long term. We have provided our services, and it is our obligation as a Company to charge for these services. We feel sure that, if these services are insured by any external Company, that external insurance Company will be responsible to meet the payments. We hope you understand our position. We will keep on trying to provide our guests the best possible service. Kind regards,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Sam23-07-2019

Top vakantie!

Het hotel heeft een uitstekende ligging, alleen de boulevard oversteken en je staat meteen op het zandstrand. De hotelkamers zijn standaard maar netjes en er staan goede bedden. De badkamer was net gerenoveerd waardoor je een ruime inloopdouche had. Wij verbleven met halfpension, het ontbijt was erg lekker! Er werden verse pannenkoeken, eieren en omeletten naar wens gebakken. Het avondeten was over het algemeen prima, de ene dag lekkerder dan de andere dag. Aangezien er veel Spanjaarden komen is het eten ook wat meer op hen gericht maar zeker erg lekker! Het zwembad is ook veranderd, dat is niet hetzelfde zwembad zoals op de afbeeldingen maar juist 10x mooier! Zeker een aanrader. Met genoeg ligbedden was er geen reden tot handdoekje leggen. De ligbedden zijn erg goed en niet van dat goedkope plastic. Enige minpuntje is dat het hotel nog niet af is, er zijn dus nog verbouwingen aan de gang. Dit hoor je overdag wel, maar is niet storend.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Roswitha19-07-2019

Mooie vakantie

Hotel is wel mooi ,animatie mag beter meer variatie ,eten mag wat meer afwisseling maar verder Oke ,wel meer eten voor kinderen zou ik persoonlijk erbij doen. Over de kamer mogen wij niet klagen kregen update denk ivm de werkzaamheden van winkel voor hotel. Personeel is vriendelijk. Leuke tijd gehad hier😊

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Wim06-04-2019

Het is een fantastisch eiland veel bezienswaardigheden Ook top voor de kiddies

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Hennie07-02-2019

Fijne vakantie gehad

Het verblijf was goed, het is een fijn hotel. Eten is goed. Helaas wel 1 nacht overboekt, dat is niet fijn.

Hotel Troya Team, Comercial Junior, 21-02-2019

Dear guests,

Thank you so much for your good rating of the Hotel Troya on Zoover.

Your good comments about your overall view of the Hotel and the good quality of our food are really appreciated.

We regret to know that due to a problem with our hotel management software, we weren't able to allocate you on your arrival. Therefore we looked for another Hotel nearby of the same category as ours, we arranged the transports for you, and a room upgrade was provided from our part on your return to the Hotel Troya.

We are glad to read that we have finally managed to meet your expectations.

We hope to welcome you back soon, please do not hesitate to contact the Hotel prior to your arrival, in case you have any request or query,

Kind regards,

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Hennie05-02-2019

Heerlijk

Het is een fijn hotel op een mooie locatie. Helaas waren we 1 nacht over boekt.

Gereisd met partner in januari 2018

Hotel Troya Tenerife info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald