Hotel Troya Tenerife

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°23°
Hotel Troya Tenerife
8,4

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Hotel Troya op het zonnige Tenerife geniet je van het goede leven van Playa de las Américas. Met het zandstrand op loopafstand en ook het winkel- en uitgaanscentrum lekker dichtbij een fijn vakantieoord voor een zonvakantie. Wim: ‘Het is een fantastisch eiland, veel bezienswaardigheden. Ook top voor de kiddies.’ Wil je weten hoe het verblijf bij Hotel Troya door vakantiegangers wordt ervaren? Lees dan met ons mee.

De kamers bij Hotel Troya zien er volgens jullie prima uit. Ze zijn netjes ingericht en worden elke dag gepoetst. Ook de handdoeken worden regelmatig verschoond. Voordeel van de kamers vinden jullie dat je geen last hebt van geluidsoverlast ondanks het bruisende leven buiten. En wil je elke ochtend genieten van een schitterend uitzicht? Boek dan een kamer met zeezicht. Echt de moeite waard!

Ook de maaltijden ontvangen positieve reviews. Johan schrijft hierover: ‘Hotel Troya is een goed hotel, vriendelijk personeel aan de receptie, uitgebreid ontbijt en eten was iedere avond lekker met voldoende keuze, prijzen van de dranken waren niet duur en van goede kwaliteit’. Sabine geeft wel als advies om niet op basis van all-inclusive te verblijven. Zij heeft ervaren dat de kwaliteit beter is wanneer je gewoon per drankje of hapje los betaalt in plaats van via de all-inclusive formule.

Met het strand aan de overkant neem je eenvoudig elke dag een duik in zee. Hou er wel rekening mee dat je op het strand een ligbed moet huren en deze niet bij je verblijf is inbegrepen. Wil je af en toe graag op het resort zelf verblijven? Dan kun je ook genieten van waterpret. Troya Tenerife heeft een mooi zwembad met zonneterras waar je kunt relaxen. Bij de naastgelegen poolbar bestel je de lekkerste cocktails. Heerlijk om van te nippen vanaf je comfortabele ligbed.

Ligging

De ligging van Troya Tenerife bevalt de gasten goed en ontvangt dan ook veel positieve reviews. De heer Bremdeur vertelt hier meer over: ‘Ligging t.o.v. strand perfect. Veronica's is dichtbij dus leuk om te stappen. Je loopt zo naar Playa de las Americas of naar Adeje. Loopafstand van Siam Park! Must!’ Hotel Troya ligt aan de gezellige boulevard, dus vanaf het hotel zit je binnen ‘no time’ op een gezellig terrasje. Ook pinautomaten liggen dichtbij en voor de dagelijkse boodschappen loop je gewoon even naar de supermarkt pal naast het hotel.

Vind je dit ook klinken als een fijn hotel om in te verblijven? Pak je strandlaken snel in en boek je zonvakantie naar Hotel Troya.

169 reviews over Hotel Troya Tenerife in het Nederlands

Top vakantie!

Sam
23-7-2019

Het hotel heeft een uitstekende ligging, alleen de boulevard oversteken en je staat meteen op het zandstrand. De hotelkamers zijn standaard maar netjes en er staan goede bedden. De badkamer was net gerenoveerd waardoor je een ruime inloopdouche had. Wij verbleven met halfpension, het ontbijt was erg lekker! Er werden verse pannenkoeken, eieren en omeletten naar wens gebakken. Het avondeten was over het algemeen prima, de ene dag lekkerder dan de andere dag. Aangezien er veel Spanjaarden komen is het eten ook wat meer op hen gericht maar zeker erg lekker! Het zwembad is ook veranderd, dat is niet hetzelfde zwembad zoals op de afbeeldingen maar juist 10x mooier! Zeker een aanrader. Met genoeg ligbedden was er geen reden tot handdoekje leggen. De ligbedden zijn erg goed en niet van dat goedkope plastic. Enige minpuntje is dat het hotel nog niet af is, er zijn dus nog verbouwingen aan de gang. Dit hoor je overdag wel, maar is niet storend.

Gereisd Met partner in juli 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooie vakantie

Roswitha
19-7-2019

Hotel is wel mooi ,animatie mag beter meer variatie ,eten mag wat meer afwisseling maar verder Oke ,wel meer eten voor kinderen zou ik persoonlijk erbij doen. Over de kamer mogen wij niet klagen kregen update denk ivm de werkzaamheden van winkel voor hotel. Personeel is vriendelijk. Leuke tijd gehad hier😊

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Wim
6-4-2019

Het is een fantastisch eiland veel bezienswaardigheden Ook top voor de kiddies

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fijne vakantie gehad

Hennie
7-2-2019

Het verblijf was goed, het is een fijn hotel. Eten is goed. Helaas wel 1 nacht overboekt, dat is niet fijn.

Gereisd Met partner in januari 2019
Hotel Troya Team, Comercial Junior, 21-2-2019

Dear guests,

Thank you so much for your good rating of the Hotel Troya on Zoover.

Your good comments about your overall view of the Hotel and the good quality of our food are really appreciated.

We regret to know that due to a problem with our hotel management software, we weren't able to allocate you on your arrival. Therefore we looked for another Hotel nearby of the same category as ours, we arranged the transports for you, and a room upgrade was provided from our part on your return to the Hotel Troya.

We are glad to read that we have finally managed to meet your expectations.

We hope to welcome you back soon, please do not hesitate to contact the Hotel prior to your arrival, in case you have any request or query,

Kind regards,

Heerlijk

Hennie
5-2-2019

Het is een fijn hotel op een mooie locatie. Helaas waren we 1 nacht over boekt.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

Johan Biebuyck
13-8-2018

hotel troya is een goed hotel vriendelijk personeel aan de receptie uitgebreid ontbijt en eten was iedere avond lekker met voldoende keuze prijzen van de dranken waren niet duur en van goede kwaliteit goede ligging,mooie grote en zoals gevraagd aangepaste kamer voor mijn man die niet meer mobiel is fijne vakantie gehad

Gereisd Met partner in juli 2018
Sergio García - Comercial Junior, Comercial Junior, 14-8-2018

Dear guests,

Thank you so much for your good comments on the Hotel Troya on Zoover.

We feel pleased to read that we have managed meet your expectations, and that you highlight our kind staff, the good taste and quality of the food offer, the reasonable prices of the beverages, the great location...

It is encouraging for us te read that you have had a fulfilling experience at our establishment.

We hope to welcome you back soon, Kind regards

Redelijk hotel

Sabine
24-7-2018

De ligging van het hotel is goed. Je bent zo op het strand. Hier moet je wel zelf ligbedden huren. Het eten in het hotel is goed. Wat ik wel erg raar vind wij zitten hier all inn. Je krijgt geen flesjes water ook krijg je goedkope coctails uit een automaat. Terwijl betalende mensen mooie luxe cocktails krijgen en flesjes water wel mogelijk zijn. All inn is voor dit hotel geen aanrader! De kamers zijn redelijk. Personeel bij de receptie is heel vriendelijk. Wij zijn de all inn luxe van Turkije gewend en dat is hier wel heeeel anders.

Sergio García - Comercial Junior - Hotel Troya, Comercial Junior, Fri Aug 03 2018 17:16:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear guests,

Thank you for spending some minutes of your time in leaving your comments on the Hotel Troya.

We appreciate your good impressions on our great location, the good quality of our food offer, and on the efficient and helpful service of our Reception staff.

We regret to read that our All Inclusive package didn't meet your expectations. It is true that, due to logistic reasons, the soft drinks at the bar are served with a beverage dispensing equipment, instead of bottled drinks. However, we can assure you that this kind of system provides the same quality. There are also 5 cocktails out of our 20 cocktails menu included in the All Inclusive package. We feel sad to know that we weren't able to meet your expectations in this point.

We would like to inform you, and also to anyone who reads these lines, that it is possible to enquire any information you need on our products and services prior to your booking. This information is available by querying directly to the Hotel, or to any of our collaborators.

We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, we will do our best to improve your picture of the Hotel Troya.

Kind regards

Prima hotel om lekker te genieten en stappen

bremdeur
13-8-2017

Genoeg bedjes rondom het zwembad, eten iedere avond anders, genoeg keuze dus. Veel engelsen en duitsers, weinig nederlanders. Vanalles wordt georganiseerd, heel gezellig allemaal.

ligging tov strand perfect. Veronica's is dichtbij dus leuk om te stappen. Je loopt zo naar playa de las americas of naar adeje. Loopafstand van Siam Park! Must!!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Goed hotel

Lammens
13-11-2016

Hotel heel goed. Omgeving was druk en veel uitgaansfaciliteiten.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

4 sterren niet waard

tatti
      23-8-2016

Bij al-inn veel extra kosten zoals koelkast (6€ pd extra) op de kamer of flesje water (1.90 middels drankautomaat) Kamers: oud en afgeleefd, bij sanitair veel kapot zoals wc-rolhouder, en gebroken tegels. Wifi: alleen in de lobby, verder geen ontvangst. Buffet: eentonig, beperkte keus en veel diepvrieswaren. Poolbar: lange wachttijden door omzichtelijk pasjesbeleid. Personeel: onvriendelijk en kortaf, net de kamermeisjes waren heel leuk. Pool: alle ligbedden om 9.30u gereserveerd. Ook is het zwembad in verhouding te klein voor het aantal kamers. Animatie: 80% op Spaans en dat begin Aug.

Volgens nagevraagde info bij lokals zijn de hotels Troya, La siesta en Gala een jaar geleden overgenomen door een nieuwe eigenaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
      • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
      • Tennisbaan1
      • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Troya Tenerife in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Troya Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.