3 x luxueus overnachten

Hotel Iberostar Anthelia

Bij dit zeer aantrekkelijk gelegen hotel vier je vakantie in stijl! Het complex bestaat uit vijf gebouwen met allen een geheel eigen bouwstijl. Genieten doe je bij één van de luxe zwembaden, het uitgebreide wellnessprogramma en de verscheidenheid aan restaurants. Ook aan kinderen is gedacht met het spectaculaire ‘Fun park’. Iedereen blij.

Hotel Bahia Principe Tenerife & Costa Adeje

De aanblik van de vrolijk gekleurde huisjes geven je meteen het echte Spaanse gevoel. De ligging direct aan het strand en het met palmbomen omgeven zwembad maken het plaatje compleet. En dan rekenen we de all-inclusive formule nog niet eens mee! Wandel door de fraai aangelegde tuin of laat je verwennen in de luxe Spa. Hier vier je echt vakantie!

Appartement Parque del Sol

Op loopafstand van zowel het strand als het bruisende centrum ligt dit goed onderhouden complex. De appartementen zijn uitgerust met een volledig ingerichte kitchenette waardoor het je aan niets zal ontbreken. Kinderen spelen bij de leuke speelhoekjes terwijl je zelf aan je kleur werkt op het zonneterras. Eten doe je samen in het buffetrestaurant.

Voor een romantische vakantie

Hotel Best Jacaranda

Bij dit schitterende 4-sterrenhotel is alles ruim: de kamers, zwembaden en de sfeervol aangelegde tuin. Daarnaast is hier voor ieder wat wils. Ga met de kinderen op avontuur in de speciale baden of bij de kidsclub, of trek je terug op het adult-only zonneterras. Het hotel biedt alles voor een onbezorgde en ontspannen vakantie.

Apparthotel el Duque

Op zo’n vijfhonderd meter van het strand ligt dit kleurrijke complex. Rustig gelegen en daardoor ideaal om tot rust te komen. Kies een ligbedje aan één van de zwembaden uit en luier in de zon. Het hotel beschikt verder over diverse sport- en fitnessfaciliteiten. Winkelen? Dat was nog nooit zo eenvoudig met een winkelcentrum voor de deur.

Hotel RIU Palace Tenerife

Vanuit het luxe infinity-zwembad kijk je uit over de azuurblauwe baai aan de voet van het hotel. Klinkt goed? Het is mogelijk bij het RIU Palace hotel op Tenerife. Verken vanuit de luxe de landelijke omgeving en het centrum dat praktisch om de hoek ligt. Of je maakt gebruik van alle faciliteiten die het RIU Palace te bieden heeft.

4 x dagje weg in Costa Adeje

Winkelen bij Plaze del Duque

Shopliefhebbers kunnen hun hart ophalen in dit moderne winkelcentrum met een ruim aanbod aan kleding, schoenen en accessoires in alle prijsklassen. Vanwege de omvang kun je hier moeiteloos een dagdeel doorbrengen. Trek gekregen na als dat winkelen? De vele restaurants en hippe bars bieden uitkomst.

In de natuur bij Nationaal Park del Teide

Waar je ook verblijft op Tenerife: een bezoek aan het schitterende natuurpark del Teide is altijd een goede dagbesteding. Rijd per auto of excursie bus het park binnen en bewonder het vulkaanlandschap. Zwarte lavastenen, dicht beboste gebieden en woestijnachtige vlaktes: je passeert het allemaal. Ook mogelijk om per voet te verkennen.

Prachtig: de botanische tuin

Net buiten het centrum van Costa Adeje ligt deze weelderige botanische tuin die je prima in een dagdeel kunt verkennen. Het park is tot in de puntjes verzorgd en toont een scala aan bijzondere bloemen, planten en bomen. Verbaas je over de immense wortels van eeuwenoude reuzen en zwaai naar de schildpadden in het water.

Waterpret in het Siam Park

Siam Park in Costa Adeje wordt ook wel het mooiste waterpark van Europa genoemd. Het is moeilijk kiezen uit zoveel kleurrijke, spectaculaire glijbanen. Door de grootte van het park blijft de wachttijd over het algemeen beperkt. Warm? Het park telt veel schaduwplekken om bij te komen van alle actie. Een ideale actieve uitstap voor gezinnen met kinderen.

• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Costa Adeje

Reviews over Costa Adeje

Het was een super fantastische vakantie, genoten.

Ilona
    25-8-2018

In 1 woord fantastisch, heerlijke vakantie gehad. Vriendelijke mensen mooie omgeving. Zandstrand is wel super heet maar totaal geen last van stenen. De boulevard is inmens lang je kan van Costa Adeje zo doorlopen naar Playa de las Americas. taxi is ook ook niet duur wij betaalden zes euro om van de ene plaats naar de andere te komen. Wij gaan zeker weten weer terug naar dit heerlijke eiland.

geweldig

libra
    15-8-2018

mooie plaats . De wandelroute langs de kust is zeer mooi.

Fantastisch eiland, één week is te kort!!!

Selena
    13-8-2018

Geen minpunten

Je moet er zelf een leuke vakantie van maken😊

Suzanne
    8-8-2018

Er is hier voor alle leeftijden en voor alle facetten genoeg te krijgen. Of je nu rust of actie zoekt, hier is het allemaal.

Rustig

Lianne Bijl
    5-7-2018

Klein maar fijn! Genoeg restaurants, je kunt in 8 dagen tijd zeker elke avond ergens anders neerstrijken. Mooi strand met weer genoeg variatie: op je handdoek, bij een luxe strandtent of ergens hier tussen in. Mooie winkelcentra voor de liefhebbers.

Costa Adeje scoort een 8,1 uit 10, op basis van 1456 reviews