vakanties Costa Adeje

Reviews over Costa Adeje

Onverwacht, beter dan gedacht !

Elena & Gilbert,
    15-1-2019

Riu hotels zijn gegarandeerd goed !

Super!

Eve,
    14-1-2019

Super accommodatie, vriendelijk personeel. Ontbijt is zeer goed! De kamers zijn heel schoon! De ligging is perfect, in vijf minuten aan de boulevard.

Voor herhaling vatbaar.

Super!

Bea,
    10-1-2019

Een fijn hotel om te verblijven. Wel voor 99 procent Engelsen, maar prima volk. Erg ver van alles. Gratis shuttlebus gaat één keer per dag en moet je vantevoren boeken (12uur heen en om 12uur terug) dus geen spontane uitstapjes. Verder veel te doen en goede animatie. Kamers prima. Verzorging super.

Uitstekend vertoeven!

Jose van der Heijden,
    8-1-2019

Wij zijn hier voor de 2 e keer!Goed hotel,vriendelijk personeel,netjes,lekker eten!

Januari wel rumoeriger ivm schoolvakanties..1e keer waren we in maart!rustiger

fantastisch en zonnig

van zelm,
    7-1-2019

fantastisch om hier weer terug te keren in de winter, vorig jaar waren we hier ook in december het voelde weer als thuis komen boulevard weer dicht bij via trap onder hotel door met je hotelpasje kon je zo naar het strand lopen of naar de restaurants aan de boulevard of via de receptie van het hotel receptie vriendelijke mensen ook weer nederlandse jongen met inchecken, schoonmakers hielden alles keurig schoon, elke dag ontbijt met vriendelijk personeel die hard aan het werk waren vooral ibrahim elke dag kregen wij een hand van hem ook het andere personeel keurig en vriendelijk blijft toch weer een tophotel. Ook nu was er weer een animatieploeg die elke dag wel wat organiseerde hier hebben wij niet zoveel gebruik van gemaakt want het strand was dichtbij daar gingen wij graag naar toe.

Personeel van hovima van harte bedankt voor deze vakantie wij hebben genoten voor de 2e keer. minder omgevingslawaai van andere zaken.

Guest Experience, Hotel manager, 10-1-2019

Beste van zelm,

Het verheugt ons te vernemen dat u met ons op vakantie bent geweest en dat u een van een fijn en zorgeloos verblijf heeft genoten nog een tijd in ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel.

Heel erg bedankt voor uw mooie feedback en voor al het lof over onze service en ons personeel. Tevreden klanten, die wensen terug te keren blijven de mooiste beloning voor ons werk.

Wij kijken er alweer naar uit u weer te mogen verwelkomen in ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel.

Met vriendelijke groeten,

Eva González