Sorteren

vakanties Costa Adeje

Reviews over Costa Adeje

Eliane
    15-11-2018

Het was een super vakantie !mooi verblijf goede hygiëne heel vriendelijk personeel als er ook maar iets was werd je goed, snel maar vooral heel vriendelijk geholpen! Ik zou het zeker aanraden en zou er zeker nog eens terug gaan!

tevreden, maar niet helemaal passend bij ons

Mariël Vlugt
    13-11-2018

Een mooi hotel, goed verzorgd, goed ontbijt.

Voor ons te massaal, teveel mensen, te druk in de ontbijtzaal.

Mensen die direct hun stoelen in beslag nemen bij het zwembad, omdat er niet voldoende zijn. Boven nog meer zwembaden waar wel genoeg ruimte was dus dat was goed geregeld. Wij hebben geen behoefte aan een animatie team, misschien gezinnen wel, maar na het weekend was de herfstvakantie voorbij en waren er winig mensen die meededen, maar wel overal kon je niet onder de muziek uit. Animatieteam dus teveel nadrukkelijk aanwezig ook boven bij het zwembad nog.

Hotelpersoneel bood zeer goede service om voor ons om een andere kamer te krijgen niet beneden bij het zwembad met alle muziek. Kamer was prima en schoonmaak ook.

Ga nog een keer

Bianca
    12-11-2018

Mooi appartement gekregen op een hoek heel groot balkon heerlijk. Fijn personeel heel behulpzaam .dicht bij strand en winkels. Prettige omgeving

Voor herhaling vatbaar

Paul van der Linde
    9-11-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Mooie ruime zwembaden, voldoende ligbedden. Eten is uitstekend en gevarieerd.

Heel goed

D
    8-11-2018

Heel goed hotel, goede ligging, heel vriendelijk personeel, goed en divers eten. Kamers zijn een beetje verouderd maar alles is heel schoon en netjes!

Costa Adeje scoort een 8,1 uit 10, op basis van 1462 reviews