Horta (eiland Faial)

Horta (eiland Faial)

vakanties Horta (eiland Faial)

We hebben een aantal aanbieders voor Horta (eiland Faial) voor je op een rij gezet:

Reviews over Horta (eiland Faial)

• 6G. SNIEDER24-09-2018

Twijfel

We waren 4 dagen op Faial en we vonden dat te lang voor zo'n klein eiland. Bovendien vonden we de horeca t.o.v. St. Miguel en zeker t.o.v Terceiras erg duur. Het hotel bij de haven was prima, vooral ook omdat we een balkon hadden met uitzicht op haven, oceaan en Pico. We hadden een reis geboekt bij touroperator met 3 eilanden. Daarvan vonden we Faial de minste.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in september 2018

• 9Pieter10-06-2017

De haven van Horta is gezellig!

Ga bij mooi weer op het terras van Peter Sport zitten!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9L. Gielbert29-08-2015

Grandioos

Op vrijdagavond een walvistrip geboekt naast Peters cafe. De volgende mrgen om 8.30 uur aanwezig en voorlichting gekregen over de boot en de te verwachte soorten dolfijnen en walvissen. Vervolgens werd meegedeeld dat er die dag geen walvissen waren waargenomen. De keuze was om gratis om te boeken naar de maandag of om dolfijnen te gaan kijken. Omgeboekt naar maandag en verwelkomt met de woorden dat we geluk hadden vandaag endat er walvissen gezien waren. Op zee door twee aanwezige biologen uitmuntend voorgelicht en een groep Risco dolfijnen, zeeschildpadden en 2 potvissen gezien. Op de terugweg werd ineens de koers verlegd omdat er een vinvis was waargenomen, hetgeen in deze tijd van het jaar vrij zeldzaam is. Een half uur later de vinvis gespot (heel dichtbij) die herhaalde malen opdook. Vlak bij de haven werd opnieuw de koers verlegd en kregen we als toegift nog een groep dolphins te zien. Vooral voor liefhebbers van vulkanisme, rust en natuur is er volop te beleven op de Azoren..

• 6Uitgaanslevenn

augustus 2015

• 8Lieve Heyde31-07-2015

mooi vulkanisch eiland, rustig en goed weer

Van hieruit ideaal om eiland Pico en Sao Jorge te bezoeken want Horta is klein en op enkele dagen ben je rond. Alles vooraf regelen en vastleggen want er is geen ruimte voor improvisatie, dit gaat niet met de Portugezen. Zeker de Caldeira wandeling doen en whalewatching. Geen last van drukte, weinig toeristen. Prachtige natuur!

• 8Zorg voor natuur

juli 2015

• 9Kevin17-05-2015

Mooi eiland

Prachtig eiland, en goede uitvalsbasis om walvissen te gaan spotten De wandeling rond de Caldaira (8km) is bij open weer een absolute aanrader

• 9Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in mei 2015

• 9Gonny en Hans04-05-2015

Prachtig eiland.

Gezellige haven, waar ongeveer alles zich afspeelt. Zeer rustig op het eiland,zonder megatoeristenhotels en dito boulevards.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2015

• 8ton metselaar17-11-2014

Een natte ervaring

Toevallig heel veel regen op onze vier dagen in Horta en dan komt het er ook met bakken uit. Leuke plek om een paar dagen te vertoeven. Veel zeezeilers en een verrassende, gezellige kade met leuke straattekeningen van bezoekers. Normaal schijn je beter weer te treffen.

• 8Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Marina Geffens14-10-2014

Een aanrader!

Prachtig wandeleiland. Super lekker eten en drinken aan democratische prijzen. Andere eilandjes gemakkelijk bereikbaar met de ferryboot.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10fred driesen08-10-2014

fantastische plek om van kleine dingen te genieten

fantastische plek om van kleine dingen te genieten

Gereisd met partner in september 2014

• 8Yvon Nieuwenhuizen26-08-2014

Een stukje hemel op aarde

Prachtig eiland met enorm mooie natuur en kleuren, hou je van natuur en wandelen is dit een eiland die op je bucketlist zou moeten staan. Ga je voor discotheken en een drukke toeristische sfeer ga hier dan niet heen !!

Gereisd met partner in augustus 2014

10 van de 38 reviews gezien