Reviews over Horta (eiland Faial)

fantastisch

Carine,
    27-7-2018

Yvette is een super gastvrouw en B&B is prachtig gelegen. Ontbijt tot in de puntjes verzorgd en heel wat informatie gekregen over wat te bezichtigen is en waar men lekker kan eten. Mooie kamer en alle dagen gepoetst en proper badlinnen. Het is een topverblijf! Bedankt voor deze onvergetelijke vakantie. Doe zo voort!

Groot complex met prachtig onderhouden tuin.

Pieter,
    10-6-2017

Het hotel ligt wat hoger dus er zijn kamers met een prachtig uitzicht. Die hadden wij overigens niet maar dat neemt niet weg dat we tevreden waren over dit hotel. Vanaf het hotel loop je gemakkelijk naar de haven van Horta. Daar is het erg gezellig. Het ontbijt is prima. Wifi is goed en er zijn ruim voldoende parkeerplaatsen. Toen we aan kwamen bij het hotel werden we vriendelijk ontvangen door een man die meteen onze koffers naar de kamer bracht.

Aangenaam verblijf voor hotelgangers

Dilliën,
    30-5-2016

Nette kamers. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel lekker eten!

Dicht bij de haven (ideaal voor de walvisexcursies) en de luchthaven. Ruime parking voor de huurwagen

Oase van rust

Nancy en Jan,
    5-11-2015

In alle rust genieten als heerser over 3 Azoren-eilanden : prachtige vergezichten over Faial, Pico, Sao Jorge. Uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen en uitstappen naar jachthaven Horta, vulkaankraters Caldeira of Capelinhos met zéér interessant en origineel museum. Heel ongedwongen sfeer, gevarieerd ontbijt, veel informatie voor uitstappen beschikbaar. Voor Belgen of Nederlanders uiteraard gemakkelijk vanwege de taal ;-)

Prima Hotel

Michael,
    28-9-2015

Hotel is mooi centraal gelegen, op 5 min rijden van de haven en 15 van de luchthaven.

Naast het hotel is een kleine parkeerplaat voor circa 8 auto's, anders parkeren op terrein van het parlement van de eilanden, dat is geen probleem.

Mooie eetzaal met prima ontbijt, kamers zijn goed, allen de bedden zijn keihard om op te slapen, voor mij in ieder geval te hard, lijkt me een matras van hout.

De wandeling naar de boulevard is niet zo lang, terug is het wel erg stijl de berg op. Mooi eiland om een paar dagen te zijn.

Horta (eiland Faial) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 38 reviews