• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

35 accommodaties in

Ponta Delgada ( eiland Sao Miguel)

Reviews over Ponta Delgada ( eiland Sao Miguel)

Geweldig

Ger, 26-8-2017

Zal in juni/ juli mooier zijn ivm het in bloei staan van alle bloemen , nu iets uitgebloeid

Heerlijk om met auto zelf in de ochtend diverse hotspots te zien , na 1200 uur wat drukker

Zou persoonlijk niet met te jonge kinderen gaan daar is het minder geschikt voor

Prachtig eiland.

Riet, 25-8-2017
    Je moet goed kunnen lopen, wandelen is hier prachtig. Het eiland is gewoon geweldig er is zoveel te zien en alles is even mooi. De parken zijn geweldig onderhouden. De mensen die er wonen zijn heel behulpzaam. Als je in de stad ergens staat te kijken komen ze gelijk vragen of ze je ergens mee kunnen helpen.

Buitengewoon

Peter Keller, 10-7-2017

Huurauto is volgens mij een "must" Rijervaring niet onbelangrijk i..v.m. vaak zeer smalle wegen

Super kwaliteit, zeer redelijk en erg gezellig reatuarant is: TASCA, Rue do Aljube, 16 9500-018 Ponta Delgade

Tel: 296 288 880. Absoluut vooraf tafel reserveren !

Zonsondergang Mosteiros voor fotografen prachtig.

Ons hotel, t.w. Antillia was perfekt. Prachtige schone, zeer ruime (2) apartementkamers, roomservice uitstekend.

Bij boeking raad ik aan als preferentie te vragen naar: bovenste étgae met zeezicht.

Wij hadden kamer 406 die aan de meest ideale voorwaarden voldeed, ook wat de zon betreft.

Mooie stad op prachtig eiland

JeWe, 1-7-2017
    Gezellige straatjes, terrasjes aan de haven en mooie gebouwen. Heel betaalbaar om te eten in een van de vele restaurants.

Bijzonder eiland.

Henk, 28-6-2017

Het regent regelmatig, maar aan de zuidkant ( Ponta Delgada ) schijnt vaak de zon als het in de heuvels regent.

De temperatuur overdag schommelt tussen de 19 en 23 graden. In de zon voelt het veel warmer en loop je de kans te verbranden. Goed smeren! De natuur is prachtig. Huur een auto! Goed restaurant is Burgundi in het centrum. Niet duur wel goed. Ook bij de Yacht Club aan de haven kan je lekker eten. Wil je walvissen kijken, ga dan met Moby Dick. Is de goedkoopste, maar deze weet de walvissen en dolfijnen te vinden en neemt de tijd daarvoor. Waar andere, duurdere aanbieders na drie uur binnen zijn, zaten we bij Moby Dick bijna vijf uur op zee. Nam ruim de tijd bij een grote school jagende dolfijnen. Ga zeker ook bij Furnas, het vulkaan meer, kijken en stoofpot eten.

Ponta Delgada ( eiland Sao Miguel) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 115 reviews