Hotel Galaxy

Met vrienden

Comfortabel

Miriam
6-10-2017

Fijne grote rustige kamer met een heerlijk bed. Er is een gezellige bar en een goed restaurant. Het ontbijtbuffet is fantastisch! Het hotel ligt vrij centraal t.o.v. het oude centrum maar als je een taxi wilt (goedkoop!) of wilt gaan fietsen (veilig!) dan kan dat door de receptie geregeld worden.

Echt een heel comfortabel hotel

Caroline
25-9-2017

Hoewel het hotel niet midden in het centrum ligt, is dit een goede keuze. Er rijdt steeds een shuttle. De kamers zijn heerlijk comfortabel en mooi ingericht. De bedden zijn uitstekend. En het eten verbazingwekkend goed.

Top hotel super service

Jose
30-4-2017

De belangrijke bezienswaardigheden vooraf reserveren anders geen toegang of erg laat op de dag

Zeer goed

tjip
14-6-2016

Heel goed hotel met een lekker ontbijt zowat alles is er aanwezig.Hop on hop off vertrekt aan het hotel het is best als je deze wilt nemen dat je deze voor een paar dagen neemt en dit kan aan de receptie.Een taxi is er goedkoop.Zijn naar auswich geweest met een mini bus die we gehuurd hadden en er kan wel op hun prijs afgedingd worden.Alles bij elkaar zeer goede citytrip gehad.

Fantastisch!

pronk
11-5-2015

Goede ligging. Marktplein (oude centrum) op ongeveer 20 minuten loopafstand. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooie luxe kamers. Al met al een aanrader!

Mooi hotel die goed bereikbaar is

Michel
4-2-2013

We hebben in november 2012 1 week in dit hotel verbleven.

Het is een heel mooi hotel met zeer lekker ontbijt.

De kamers zien er netjes uit en het hotel is goed bereikbaar met de tram.

Er is een grote shopping mall om de hoek. dat is wel handig.

Al met al het ziet er goed uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Galaxy voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galaxy in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galaxy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.