Polen

Reviews over accommodaties in Polen

Echt een aanrader! Mooi hotel,prima eten en Spa

jans,
    24-11-2018

Heel mooi hotel. Kamer was niet te groot maar prima. Prima badkamer en prima bedden. Kamers beetje gehorig. Je kunt er lekker eten en je mag gebruik maken van de Spa. Deze is heel mooi en netjes. Vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt. Leuke accommodatie. Echt een aanrader. Leuke prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in november 2018

Super

Jannet van de graaf,
    15-10-2018

Een heerlijk ontbijt ,lekkere kamer die heerlijk donker is s,nachts,fijne bedden

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl
    Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 18-10-2018
    Dear Guest, Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay. I am delighted to learn that your visit was a thoroughly enjoyable experience. I hope we have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards, Malgorzata Badocha

Verliefd op het prachtige Dom w Sadzie. 💖

Jack & Conny,
    24-9-2018

Dom W Sadzie.... een prachtig gerenoveerd Vakwerkhuisje op het boerenerf van de Nederlands sprekende eigenaren Wilbert en Emmy. Super lieve mensen! Emmy spreekt ook Pools en dat is heel handig. Op een dag bezeerde één van onze honden zijn poot en een bezoek aan de dierenarts was nodig. Emmy was zeer betrokken en regelde voor ons een bezoek. Daarnaast was Emmy voor ons de wandelende VVV. Zij weet mooie verborgen plekjes, weggetjes, heerlijke restaurantjes, etc.

Wilbert heeft, naast zijn prachtige verzameling rijtuigen, gouden handen! Zo heeft hij het Vakwerkershuisje omgetoverd tot een ware droomplek. Zo vind ik de badkamer werkelijk fantastisch! Zodra de natuurstenen muur nat werd van het douche water, leken de stenen wel diamant.

Ook TOP: Vanuit de woonkamer loop je zo de tuin in. Pruimenbomen, frambozenstruiken, mooie bloemen, de geweldige fikplek, etc.

Dom W Sadzie is niet in 950 letters te beschrijven.

Dom W Sadzie is 💖.

Gereisd met partner in juli 2018

Een aanrader!

Peter en Alexandra,
    10-9-2018

Een hele fijne week doorgebracht in een sfeervol vakwerkhuis aan de voet van de bergen van Polen. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw met zelfgebakken koekjes en een bloemetje op tafel. De bedden waren opgemaakt, handdoeken en wandelkaart lagen klaar. Ook onze twee honden waren welkom. We hebben heerlijk gewandeld in het Ijzergebergte en Reuzengebergte en genoten van de natuur en mooie vergezichten. Ook was het contact met de gastheer en gastvrouw erg prettig. Er werd mee gedacht over uitstapjes en we kregen menig nuttige tip over mooie te bezoeken plekken zoals zwemmen in een meer. Ook hebben we lekker gerelaxt in de tuin voor "ons" huisje en genoten van alle dieren (kippen, paarden, honden en hangbuikzwijn die rondom het huis rondzwierven). Lekker gegeten in verschillende restaurants en sportieve uitdagingen aangegaan in de bergen. Kortom: een hele fijne vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig, hier hopen wij nog eens terug te komen!

Jasper Geurts,
    5-9-2018

Gastvrije en vriendelijke (goed Nederlands sprekende) eigenaar, bij aankomst kregen we een map in ons beheer waarin allerlei info. m.b.t. omgeving staat. uiteenlopend van basis info. over Polen tot bezienswaardigheden in de omgeving. Schitterende camping opgedeeld in verschillende velden. Voorzien van schoon en tamelijk nieuw sanitair. 2 (kleinere) Schone zwembaden en goede Wi-Fi ontvangst. Mogelijkheid tot het maken van een kampvuur of het bakken van je eigen pizza.

Eigenlijk niets op aan te merken, een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2018